Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: سید رضا مهدوی از کرمان به عنوان داور و امیررضا آشور ماهانی به عنوان داور چهارم در مسابقات لیگ حرفه ای جام خلیج فارس سوت می زنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی، در این خصوص اظهار داشت: در چارچوب مسابقات لیگ حرفه ای جام خلیج فارس فصل مسابقاتی ۹۹ـ ۹۸، سید رضا مهدوی از کرمان به عنوان داور و امیررضا آشور ماهانی به عنوان داور چهارم، دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان و پیکان تهران را قضاوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این دیدار ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه روز جمعه ۲۲ آذر ماه ۹۸ در اصفهان برگزار می‌شود.

امیرخسروی تصریح کرد: اعتماد کمیته داوران فدراسیون فوتبال به سیدرضا مهدوی داور بزرگ استان برای سپردن این بازی حساس به وی، نشان دهنده عملکرد خوب مهدوی در بازی‌های  قبل و همچنین حمایت رئیس هیئت فوتبال استان کرمان از این داور شایسته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان جام خلیج فارس روابط عمومی فوتبال لیگ برتر فوتبال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!

پسر خداداد افشاریان در لیگ یک در اکثر هفته ها قضاوت کرده است.

طرفداری | تعداد قضاوت های پسر خداداد افشاریان در لیگ یک بسیار زیاد شده است.

در حالی که رقابت‌های لیگ دسته اول به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود، شاهد حضور پوریا افشاریان، فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، در جمع سه داور برتر این مسابقات از نظر تعداد قضاوت هستیم. این موضوع حواشی را به همراه داشته، چرا که برخی معتقدند حضور فرزند رئیس کمیته داوران در این رده از فوتبال، شائبه‌ی اعمال نفوذ را به وجود می‌آورد.

بر اساس آمار، تا پایان هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول، سه داور شامل ناصر جنگی، مسعود حقیقی و پوریا افشاریان با 7 قضاوت در صدر جدول قرار دارند. پوریا افشاریان علاوه بر قضاوت به عنوان داور وسط، در دو مسابقه نیز به عنوان داور چهارم حضور داشته است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد 5 مورد از 9 قضاوت پوریا افشاریان به بازی‌های تیم‌های شیرازی اختصاص داشته است. 4 بازی مربوط به فجرسپاسی و 1 بازی نیز به شهر راز شیراز تعلق دارد.

همچنین 4 قضاوت او مربوط به تیم‌های تهرانی بوده و 3 بازی را در پایتخت سوت زده است. 3 بازی دیگر نیز طبق برنامه به تیم استقلال ملاثانی اختصاص داشت که در هفته بیست‌وهشتم به دلیل عدم آمادگی ورزشگاه، لغو شد.

حضور پوریا افشاریان در جمع برترین داوران لیگ دسته اول، با توجه به شغل پدرش، سوالات و ابهاماتی را به وجود آورده است. برخی معتقدند که این موضوع می‌تواند شائبه‌ی اعمال نفوذ و تبعیض را به همراه داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • تاج: ۷ دستگاه کمک داور ویدئویی وارد کشور می‌شود