Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:43:16 GMT

قطعه صلح و دوستی با اجرای ارکستر سمفونیک به رهبری چکناوریان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۰۹۲۴

e*44*11

برچسب‌ها ارکستر سمفونیک ایران ایران لوریس چکناواریان صلح.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارکستر سمفونیک ایران ایران لوریس چکناواریان صلح ارکستر سمفونیک ایران ایران لوریس چکناواریان صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت امور خارجه پاکستان در پایان اولین سفر رسمی «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور اعلام کرد: در جریان این سفر مهم دو کشور همسایه برای تبدیل مرز‌های صلح و دوستی خود به مرز «رفاه مشترک» توافق کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، درحالیکه سفر دو روزه «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان صبح امروز به پایان رسید، وزارت امور خارجه این کشور با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: هیئت بلندپایه جمهوری اسلامی ایران به ریاست «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و تعداد زیادی از وزرای کابینه دولت این کشور به دعوت «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان یک سفر رسمی دو روزه (۲۲ الی ۲۴ آوریل) به پاکستان انجام دادند.
این بیانیه افزود: در جریان این سفر مقامات دو کشور بر عزم خود برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک» تاکید و پیرامون تقویت روابط تجاری بویژه از طریق توسعه بازارچه‌های مرزی و همچنین تجارت در حوزه انرژی بحث و تبادل نظر کردند.
در این بیانیه آمده است: ایران و پاکستان برای افزایش حجم تجارت سالانه خود به ۱۰ میلیارد دلار طی پنج سال آینده توافق کردند.
وزارت خارجه پاکستان افزود: طرفین تمامی ابعاد روابط دوجانبه پاکستان و ایران را مورد بررسی قرار داده و همچنین در مورد مسائل منطقه‌ای و جهانی گفتگو کردند؛ همچنین در این سفر چندین تفاهم نامه و سند همکاری میان دو کشور همسایه به امضا رسید.
این بیانیه با اشاره به بررسی روابط فرهنگی، مذهبی، تمدنی و همچنین مردمی ایران و پاکستان در جریان سفر هیئت بلندپایه ایرانی به شهر‌های اسلام آباد، لاهور و کراچی افزود: مقامات دو کشور توافق کردند که روابط دوجانبه و برادرانه خود را از طریق تبادل منظم هیئت‌های بلندپایه تقویت کنند.
در بخش پایانی این بیانیه آمده است: تقویت همکاری میان مقامات نظامی و امنیتی دو کشور با هدف مقابله با معضل تروریسم و تاکید مجدد بر اهمیت پروژه‌های حوزه انرژی از جمله پروژه انتقال گاز «آی پی» از دیگر محور‌های گفتگوی مقامات ایران و پاکستان بوده است.

دیگر خبرها

  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • مرز مشترک پاکستان و ایران باید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • نخستین کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» در سال جدید
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • متاسفانه موسیقی ایران به پاپ منحصر شده است/ تاریخ انقضای موسیقی‌های بی سر و ته تمام می‌شود
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی