Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اگر دفاع مقدس با ملاحظه به جامعه ارائه شود، جوانان امروز نمی‌پذیرند، بر همین اساس باید همه ابعاد این حماسه بیان شود.

به گزارش قدس آنلاین، سردار بهمن کارگر صبح امروز از پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی واقع در بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس خراسان رضوی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست مدیران اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اظهار کرد: برای کار در بنیاد باید نیت، هدف و ابزارمان مقدس باشد و این امر بسیار مهم است. وی با بیان اینکه تأسی به فرهنگ دفاع مقدس حفظ آثار این حماسه عظیم را به همراه دارد، افزود: فضای کلی بنیاد، مقدس است. اگر با نیت خالص و صحیح حرکت کنیم و شبانه روز تلاش کنیم «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» که وعده خداوند است محقق می‌شود. سردار کارگر در ادامه توجه به همه زوایای دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: اگر دفاع مقدس با ملاحظه به جامعه ارائه شود، جوانان امروز نمی‌پذیرند، بر همین اساس باید همه ابعاد این حماسه بیان شود. رئیس بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، دفاع مقدس را محدود به زمان خاصی ندانست و تأکید کرد: صرفاً نباید از غم‌ها و غصه‌های دفاع مقدس گفت، بلکه باید به نشاط در دفاع مقدس نیز توجه داشت. در کنار پیروزی‌هایی که در دفاع مقدس کسب کردیم باید به شکست‌ها نیز پرداخته شود. وی، پرهیز از قدیس جلوه دادن شهدا را توصیه کرد و گفت: شهدا همانند همه ما بودند، اما آنها راه را پیدا کردند و در مسیر مستقیم حرکت کردند و خداوند نیز به آنها عنایت کرد، بنابراین باید این حقیقت را برای جوانان ایران اسلامی تبیین کرد.  سردار کارگر در ادامه پرداختن به سیره زندگی شهدایی را که بعد از دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند، لازم دانست و بیان کرد: باید در معرفی شهدا، به سیره شهدایی همچون شهید «محسن حججی» پرداخته شود و عواملی که باعث شد تا آنها توفیق شهادت پیدا کنند را برای نسل امروز بیان کرد. رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری آنچه باعث شناخته شدن شهید «حججی» شد، اخلاص این شهید والامقام بود. شهید «حججی» به اذن خدا به وسیله تصاویری که در زمان اسارتش توسط داعش در فضای مجازی انتشار یافت، به دنیا معرفی شد. سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی زاده» مدیرکل  بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این اداره کل در حوزه احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس و یادمان‌های شهدای گمنام، پیگیری و اجرای مأموریت‌های محوله در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، توسط این اداره کل را یادآور شد. منبع: فارس 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار کارگر خراسان رضوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دوم اردیبهشت هر سال یادآور فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این تاریخ به عنوان سالروز تأسیس این نهاد مقدس و ارزشی در تاریخ ماندگار شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد که در طول این ۴۵ سال نه تنها می‌تواند در حیات انقلاب اسلامی تحول ایجاد کند بلکه توانست جغرافیای جهان را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد.

این نهاد انقلابی امروز با گذشت از فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب با تمام توان و قدرت برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های پاک شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی سربلند و سرافراز به قله‌های فتح و پیروزی رسیده است و امروز در برابر ابرقدرت‌های بزرگ جهان بویژه استکبار جهانی قدعَلَم کرده و تاریخ ساز شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه رهنمود‌های امامین انقلاب در تقویت اقتدار ملی و بنیه دفاعی اسلام غرورآفرینی کرده و کارنامه درخشانی را در دفاع مقدس، دفاع از حرم، عرصه سلامت و دیگر میادین انقلاب از خود به یادگار گذاشته است.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی از مکتب عاشورای حسینی در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام در جبهه‌های حق علیه باطل نقش آفرینی می‌کند و همچون دژ مستحکم در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده و نقطه امید برای ملت حماسه آفرین ایران اسلامی است.

بنیامین مرشدی و گزارش سالروز تاسیس سپاه:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • پیروی جوانان از سیره شهدا، رمز اعتلای کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی: پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • پیروی جوانان از سیره شهدا رمز اعتلای کشور است
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد