Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، با اشاه به لزوم جوانگرایی در مجلس، گفت: پیشکسوتان اصلی جریان انقلاب که ۴۰ سال در عرصه‌های سیاسی و انقلابی مجلس و دولت حضور داشتند در این دوره ثبت‌نام نکرده‌اند و این یعنی میدان را برای نسل جوان باز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: البته از طرفی افرادی که در این ۱۲ سال اخیر در میدان بودند دارای تجربیات خوبی هستند، انرژی ادامه راه را دارند و می‌توانند کار کنند و ترکیبی از این نیرو‌ها با نیرو‌های جوان نخبه می‌تواند مجلس را کارآمد کند. از لفظ نخبه استفاده می‌کنم چون معتقدم مجلس پویا و کارآمد مجلسی است که ترکیبی از افراد باتجربه و جوان دارای دانش بالا در آن حضور داشته باشند و البته این دو شرط در کنار ولایی بودن، انقلابی بودن و متعهد بودن می‌تواند مفید باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی تاکید کرد: معتقدم که مدیریت‌های ما هرچه بیشتر باید در اختیار نسل جوان قرار بگیرند چراکه جوانان با انرژی بیشتر و ایده‌های جدیدی می‌توانند در پویایی جامعه تلاش موثری داشته و تاثیرگذار باشند.

فعال اصولگرا در پایان خاطرنشان کرد: با وجود تمام این موارد اما حضور چهره‌های نو و چهره‌های جوان در کنار افراد باتجربه می‌تواند به پویایی مجلس کمک کند، زیرا مجلس یک جایگاه قانون‌گذاری و نظارت بر کل دولت را دارد، بنابراین نگاه من این است که باید ترکیبی از نیرو‌های باتجریه و نیرو‌های جوان در آن حضور بیابند که مجلس از نخبگی و دانش کافی برخوردار باشد، زیرا قطعاً این نکته می‌تواند مجلس را مفید و کارآمد کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: میرتاج الدینی نماینده ادوار مجلس مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۰۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت بازیکن جوان ایرانی به تیم ستارگان هندبال ساحلی جهان

علی حیدریان، بازیکن تیم ملی هندبال ساحلی ایران، در نمایش هندبال ساحلی فدراسیون جهانی هندبال در کنار ستارگان هندبال ساحلی جهان در حاشیه بازی‌های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) در حالی که چشمان جهان به پایتخت فرانسه، میزبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ در تابستان امسال، نگاه می‌کند، "نمایش هندبال ساحلی IHF" را در پاریس برای برجسته کردن این ورزش تماشایی و فرهنگ آن برگزار می‌کند.

سه تیم مرد و سه تیم ستاره زن، به علاوه تیم‌های ملی مردان و زنان فرانسه، بازی‌های هندبال ساحلی را در سه روز شنبه ۲۷، یکشنبه ۲۸ و دوشنبه ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۴ - در کرتیل، با فاصله تنها ۲۰ کیلومتر از استادیوم المپیک برگزار خواهند کرد.

هدایت تیم‌های ستاره‌ها را شش مربی مدال‌آور و سرشناس جهانی از جمله برنده مدال طلای بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ لتیسیا بروناتی (آرژانتین) به همراه ملادن پارادزیک (کرواسی)، خالد حسن (قطر)، ماریا کارانتونی (یونان)، تاماس نئوکوم (مجارستان) و الکساندر نواکوویچ (آلمان) به عهده خواهند داشت.

در این مسابقات در مجموع، ۶۴ بازیکن هندبال ساحلی (۳۲ مرد، ۳۲ زن) از بهترین بازیکنان هندبال ساحلی جهان از ۱۸ کشور جهان، از جمله بازیکنانی از جمهوری اسلامی ایران، آرژانتین، برزیل، کرواسی، دانمارک، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، هلند، نروژ، چین، لهستان، پرتغال، قطر، اسپانیا، ایالات متحده آمریکا و اروگوئه حصور دارند.

سه تیم در هر یک از مسابقات مردان و زنان متشکل از ملیت‌های مختلط و تیم چهارم هر یک از این رقابت‌ها فرانسه میزبان خواهد بود.

نمایشگاه هندبال ساحلی IHF یک تلاش مشترک بین کمیته سازماندهی فدراسیون جهانی هندبال، فدراسیون هندبال فرانسه (FFHB) و کمیته بین المللی المپیک (IOC) است.

«نمایش هندبال ساحلی IHF» بخشی از یک سری جشن‌های گسترده‌تر در کرتیل، مستقر در منطقه Val-de-Marne فرانسه است که شعله المپیک را در تور جهانی خود دریافت خواهد کرد. در طول مدت بازی‌های المپیک - از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست - رویدادهای رایگان مختلفی از جمله یک منطقه هواداران برای حداکثر ۲۰۰۰ نفر Giampiero MASI پیش بینی شده است.

رئیس کارگروه هندبال ساحلی IHF گفت: نمایش هندبال ساحلی IHF در تاریخ هندبال ساحلی ثبت خواهد شد. پس از اولین حضورش در بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸، این گامی دیگر برای حضور در بازی‌های المپیک به عنوان یک ورزش رسمی در آینده است.

همچنین کیت مک اونیل، مدیر ورزشی کمیته بین‌المللی گفت: هندبال ساحلی در حال حاضر نقش بسیار قوی در جنبش المپیک دارد. و در تلاشیم در بازی‌های المپیک جوانان توسعه و ترویج گسترده‌تری انجام دهیم. این یک رشته ورزشی با فرم عالی از ورزش است، سازماندهی آن آسان است و محبوبیت بسیار قوی و رو به رشدی در بین جوانان دارد. آینده بسیار روشنی دارد.

گفتنی است کسب مقام سوم جهان و اولین مدال تاربخی هندبال جهان در مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان جهان دریونان و همچنین کسب گلزن برتر این مسابقات گوشه‌ای از افتخارات علی حیدریان است.

کد خبر 739955

دیگر خبرها

  • برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد
  • حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک
  • دعوت بازیکن جوان ایرانی به تیم ستارگان هندبال ساحلی جهان
  • جوان‌گرایی در پیکان همیشه وجود داشته/ دو فینال سخت پیش رو داریم
  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • بازگشت مهران مدیری و جناب‌خان به تلویزیون | رامبد جوان از تلویزیون خداحافظی کرد؟
  • قایدی در دل طارمی و آزمون جای می‌گیرد!
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای هم‌فکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد
  • نمره خوبی برای جوانان شورای شهر قائل هستم/ در شورای همفکر دوره ششم تضارب آرا وجود دارد