Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@02:25:39 GMT

شکایت های جدید از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۰۵۶

شکایت های جدید از پرسپولیس

به گزارش صدای ایران، سوشا مکانی و میثاق معمارزاده دو بازیکن پیشین پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالباتشان از این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت شکایت کردند تا بتوانند از این طریق به پول خود برسند.
در ابتدا رای به سود مکانی و معمارزاده صادر شد اما بعد از اینکه شکایت این دو بازیکن به باشگاه رسید مسئولان پرسپولیس اعتراض خود را به آراء صادر شده درباره طلب این دو بازیکن اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرونده مکانی و معمارزاده به تجدیدنظر رفته و به نظر می‌رسد در روزهای آینده رأی نهایی درباره شکایت این دو بازیکن صادر شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران سوشا مکانی میثاق معمارزاده پرسپولیس شکایت فوتبال فوتبال ایران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت

به گزارش  ورزش سه و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران امروز بعدازظهر تمرینی ۷۵ دقیقه‌ای را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. این تمرین بعد از جلسه فنی اوسمار ویرا برای شاگردانش انجام شد.

پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در زمین کوچک و اجرای تاکتیک‌ها در قالب فوتبال درون تیمی از بخش‌های مختلف این برنامه بود.
علیرضا بیرانوند و وحدت حنانوف نیز همچنان زیر نظر کادر پزشکی و سایر نفرات در دسترس کادر فنی بودند.

به نظر می رسد این دو بازیکن دیدار با صنعت نفت را هم از دست خواهند داد چرا که همچنان شرایط پیوستن به تمرین گروهی را ندارند.

در عین حال غیر از این نفرات پرسپولیس بازیکن محروم و مصدوم دیگری ندارد و چنانچه طی دو روز آینده اتفاقی در تمرینات رخ ندهد اوسمار سایر نفراتش را در اختیار خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • شکایت دو برزیلی از مس رفسنجان به فیفا!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • مصاحبه تند قائم مقام باشگاه ملوان علیه فدراسیون
  • کمیته استیناف اعتراض پرسپولیس و سپاهان را رد کرد
  • برگزاری بیست وهشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی