Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@07:45:47 GMT

جلالی: از رفتار شجاع خلیل‌زاده خیلی عصبانی بودم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۱۴۷

جلالی: از رفتار شجاع خلیل‌زاده خیلی عصبانی بودم

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان ادعا می کند تیمش پیشرفت بسیار خوبی داشته ولی این پیشرفت هنوز در نتیجه گیری این تیم نمایان نشده است.

مجید جلالی یک روز پس از شکست تیمش در ورزشگاه آزادی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در رابطه با دلیل برد پرسپولیس علیرغم اینکه موقعیت آنچنانی نداشت، بیان کرد: اصل اساسی این است که تیم از نظر دفاعی بتواند زیرساخت های خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما روی این موضوع وقت گذاشته ایم. خیلی هم بهتر شدیم و پیشرفت کردیم. شما دیروز دیدید. واقعیت این است که پرسپولیس از یک موقعیت دو گل درآورد. خب سطح مهارتی آنها را نشان می دهد ولی ما حق نداریم حتی یک موقعیت هم به حریف بدهیم. ما در این زمینه پیشرفت خوبی کردیم ولی مشکل اینجاست که وقتی ما صاحب توپ می شویم، نمی توانیم موقعیت ایجاد کنیم. در اصل مشکل اساسی ما اینجاست. چندین جلسه روی این موضوع وقت گذاشته ایم و امیدوارم بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال در واکنش به این سوال که با توجه به حضور تیمش در قعر جدول، شرایط برای او چگونه است، توضیح داد: خب به هر حال این دوره خیلی پراسترس و سنگینی هستم. من این شرایط را تجربه کردم. سری دوم که به فولادخوزستان رفتم این تیم در رده هجدهم جدول بود. در نهایت تیم را حفظ کردیم  به ثبات رسیدیم. فکر می کنم اینجا هم همینطور می شود. وقتی بچه های می توانند در آزادی و مشهد و اهواز اینگونه فوتبال بازی کنند، می توانند جایگاه بهتری داشته باشند. چهره تیم ما در بازی های قبلی چهره تیم بازنده نبوده است. امیدوارم بچه ها به این باور هم برسند.

 

جلالی در پاسخ به این سوال که روز گذشته به نظر می رسید در برخی صحنه ها ناراحت و عصبانی بود و همینطور در مورد اخراج برزای، توضیح داد: وقتی داریم در لیگ برتر بازی می کنیم، باید اینقدر باتجربه باشیم و خوددار باشیم. بازیکن حریف به راحت ترین شکل ممکن ما را 10 نفره کرد و حتی داور را هم فریب داد. من از این عصبانی بودم که چرا بازیکن ما باید اینقدر راحت فریب بخورد. ما 6،7 دقیقه وقت داشتیم که زمان خوبی برای گل بود. شاید اگر تمرکز ما روی کارمان بود، می توانستیم بازی را 2 بر 2 کنیم. این رفتار برای من اصلا توجیه نداشت. ما باید خودمان را در تیممان حل کنیم، نه در احساساتمان.


مربی گل گهر در رابطه با اینکه این عصبانیت چقدر کنترل شده بود، با لبخندی عنوان کرد: آره واقعا عصبانیتم خیلی زیاد بود. خیلی تلاش کردم خودم را کنترل کنم تا رفتارهایی نداشته باشم که باعث پشیمانی ام شود.

 

جلال در ادامه با اشاره به این نکته که از مدافع پرسپولیس خیلی عصبانی بوده است، افزود: از شجاع خلیل زاده خیلی عصبانی بودم. کار خوبی نکرد. این ها رفتارهای خوبی نیست. من نمی پسندم این رفتار را. بعد هم بازیکنان پرسپولیس و هم کریم باقری آمدند و من را آرام کردند.

 

سرمربی سابق پیکان و نساجی مازندران در رابطه با اینکه آیا همانطور که در مصاحبه هایش می گوید، از بازیکنانی که در اختیار دارد، راضی است یا خیر، اضافه کرد: ببیند اولا وقتی یک مربی مسئولیت قبول می کند، همه شرایط تیم را باید سنجیده باشد. این خوب نیست که من شروع کنم و بعد بگویم تیم بازیکنان خوبی ندارد و خوب بسته نشده است. من سعی می کنم از این شکل دور باشم. ما موقعیت های خیلی خوبی را از دست می دهیم؛ مسئولیت این بخش هم با من هست. در فوتبال همیشه راه حل هست و اگر ما پیدا نمی کنیم و مشکل داریم، این مسئولیت من است. گاهی حتی باید راه حل ساخته شود. چیزی که الان هست، من کارم را پس از هر مسابقه ارزشیابی می کنم. ما یک شیوه ارزشیابی عملکرد داریم که نشان می دهد ما چه کرده ایم. من از بازی سپاهان که آمدم، از آن زمان پیشرفت کیفی خوبی داشتیم. وقتی شما در یک فصل 7 تا 10 درصد با یک تیم پیشرفت می کنید، این خوب است ولی وقتی بتوانید 20 درصد رشد داشته باشید، این دیگر خیلی خوب است. منتها همینطور که گفتم چون ما نتیجه نگرفتیم، این پیشرفت دیده نشده است. اگر پیشرفت داشتیم به خاطر بازیکنانی است که داریم. من رقیبانم را می بینم و می دانم به اندازه ما در مسیر پیشرفت نیستم، پس به تیمم امیدوارم.


سرمربی گل گهر در پاسخ به این سوال که بحران نتیجه گیری در یک تیم به چه دلیل رخ می دهد و اینکه این مسئله را بیشتر روحی می داند یا فنی، اینگونه پاسخ داد: غیر از جنبه های مهارتی که وجود دارد، ولی خیلی وقت ها درصد بالایی به ذهن بازیکنان بستگی دارد. برای خود من هم شده. از نظر بازیکن زمانی می شود که تیم متوسط هستید ولی رتبه ششم جدول می شوید. بازیکن اگر جنگنده و تلاش گر باشد، می تواند به تیم خودش کمک کند ولی اگر ترسو بازی کند، این ها تیم و خودشان را آسیب پذیر می کنند. من برای همین یک فوق تخصص روانشناسی ورزشی کنار تیم دارم و با هم هماهنگ هستیم. بچه ها از نظر ذهنی واقعا فرق کرده اند. از نظر تاکتیکی ما خیلی بهتر شده ایم. الان وضعیت جدول است که بچه ها را نگران کرده و این باعث استرس آنها در بازی می شود.

 

جلالی سپس در پاسخ به سوالی در رابطه با سفرش به اسپانیا بیان کرد: خب دلم می خواست چیزهایی که در این سفر یاد گرفته ام را به مسئولین ایران بدهم. با این حال خودم این ها را به صورت مکتوب دارم. برای هر کسی که در فوتبال ایران کار می کند، چنین سفرهایی تاثیر گذار است. چون آنها نگرش های خیلی حرفه ای دارند. شما فکر می کنید این مواردی که آنها فکر می کنند اصلا به حساب نمی آید و واقعا خوشحالم از این فرصتی که داشتم، اینگونه استفاده کردم.

گل گهرسیرجان مجید جلالی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان مجید جلالی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم ملی گفت: از جامعه ورزش که در این مدت کوتاه واکنش‌های بسیار خوبی به این عملیات پرشکوه داشتند، تشکر می‌کنم و این نشان می‌دهد که ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کیومرث هاشمی امروز_دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در محل وزارتخانه در دیداری چهره به چهره با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی گفت‌وگو کرد. وزیر ورزش و جوانان در این نشست اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در خدمت کاپیتان‌ها و ملی‌پوشان تیم‌های مختلف هستیم. موفقیت‌های اخیر رزمندگان جمهوری اسلامی درخصوص عملیات اخیر و اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم و از جامعه ورزش که در این مدت کوتاه واکنش‌های بسیار خوبی به این عملیات پرشکوه داشتند، تشکر می‌کنم و این نشان می‌دهد که ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند.

وی افزود: موضوع روایت‌گری برای مقام معظم رهبری و رییس جمهور اینقدر پراهمیت است که ستاد روایت پیشرفت تشکیل شد و آقای تقدیری با حکم رییس جمهور محترم ریاست این ستاد را برعهده گرفت. فعلاً در شروع کار هستیم و لازم است که اهمیت بیشتری به موضوع روایتگری داده شود و اینگونه نشست‌ها و اردوها خیلی به مسئله روایت‌گری کمک می‌کند.

هاشمی بیان کرد: در حوزه ورزش هر مدالی که به دست می‌آید به روایت پیشرفت کمک می‌کند. زمانی که قهرمانان کشور در یک رویداد بین‌المللی حضور دارند و سرود کشور پخش می‌شود باعث غرور ملی می‌شود و این اثرگذاری ورزش را نشان می‌دهد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت موضوع حجاب اظهار کرد: موضوع حجاب یکی از موضوعات اصلی و دغدغه نظام است چراکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود. وقتی یک بانوی ما باحجاب در رویداد بین‌المللی حاضر می‌شود نشان دهنده اقتدار فرهنگ کشورمان است.

هاشمی افزود: زمانی روایت پیشرفت به خوبی منتشر خواهد شد که از زبان خود قهرمانان باشد. همانطور که وقتی افتخارات هشت سال دفاع مقدس از سوی رزمندگان مطرح می‌شود قطعاً خیلی تفاوت دارد و حس و حال بهتری برای مخاطبان خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: البته باید این نکته را توجه کنیم که قهرمانان فقط نباید راوی مسائل ورزشی باشند و می‌توانند با توجه به علاقه‌مندی راوی مسائل حوزه‌های دیگر نیز باشند. ورزشکاران می‌توانند در همه حوزه‌های کشور که پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم ورود کنند و به عنوان راوی برای مخاطبان اثرگذاری داشته باشند.

کیومرث هاشمی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله در مجموعه وزارت ورزش بخشی برای روایت پیشرفت مهیا خواهیم کرد که اتفاقات مثبت بازگو شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 744805

دیگر خبرها

  • آذرباد: این اتفاق را در عمرم ندیده‌ بودم!
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • یک سوم تلفات رانندگی در شهرهای کردستان مربوط به عابران پیاده است
  • ارتقاء فرهنگ ترافیکی عابران پیاده، کاهش تصادفات را رقم می‌زند
  • واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف