Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  سردار محسن خانچرلی در این خصوص اظهار داشت: در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران حوادث اخیر که پس از اجرای طرح سهمیه بندی سوخت، باعث تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی در شهرستان‌های غرب استان تهران شده بود دستگیری عوامل اصلی ناامنی‌های اخیر همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ماموران با کار اطلاعاتی گسترده، ۴ نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات شهرستان‌های استان را که باعث انسداد جاده‌ها، تخریب اماکن دولتی و آتش زدن موسسه‌های مالی شده بودند را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را در عملیات‌های جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: افراد دستگیر شده که در تجمعات اخیر دست به خرابکاری و حمله به ماموران زده بودند، پس از دستگیری به جرایم خود اعتراف کردند.

خانچرلی از معرفی متهمان به دستگاه قضائی تا رسیدن به مجازات خود خبر داد و گفت: همکاری مردم با پلیس در معرفی و دستگیری اشرار و اغتشاشگران جای قدردانی دارد.

وی ضمن قدردانی از شهروندانی که پس از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلام، صف خود را از صف آشوبگران جدا کردند، تصریح کرد: نیروی انتظامی با هرگونه آشوب و اغتشاش برخورد قاطع و قانونی می‌کند و افرادی که امنیت و احساس آرامش شهروندان را خدشه دار و اموال عمومی را تخریب و غارت کنند، تحت تعقیب قضائی و پلیس قرار خواهند گرفت.

کد خبر 469578 برچسب‌ها بنزین - وقایع آبان 98 تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری اراذل و اوباش BMWسوار در بلوار اندرزگو خبر داد و گفت: این افراد اقدام به ضبط یک ویدئوی زنده از اینستاگرام خود کرده و در آن الفاظ رکیک به کار برده بودند. همچنین با استفاده از یک سلاح کلاشینکف اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در محدوده شمال تهران کرده بودند، موضوعی که خط قرمز پلیس بوده و به جد با آن برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه این افراد که پنج نفر بودند، در بلوار اندرزگو، با خودروی بی. ام.دبلیو تردد کرده و مردم و حتی پلیس را تهدید کرده بودند، گفت: با اقدامات انجام شده از سوی مأموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت این افراد، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی دستگیر شدند.

راستی با بیان اینکه سه نفر از این پنج نفر سابقه‌دار بوده و پیش از این دلیل ارتکاب جرایم مختلف از جمله شرارت دستگیر شده بودند، گفت: برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

وی ادامه داد: پلیس هیچ‌گونه تعارفی با اراذل اوباش ندارد و در کوتاه‌ترین زمان این افراد دستگیر می‌شوند. اخلال در نظم شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان خط قرمز پلیس است و مردم از ما انتظار دارند که با آنان برخورد کنیم. ما هم از قوه قضائیه می‌خواهیم با این افراد برخورد محکمی داشته باشند.

کد خبر 6080052

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • فیلم دستگیری بانوی تبریزی مربوط به اغتشاشات ۱۴۰۱ است
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در تهران
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی‌آبادکتول
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری عاملان تخریب خودرو‌های شهروندان در علی آباد کتول