Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز خبری منتشر شد درباره یک سریال شبکه نمایش خانگی که فیلمنامه‌اش به کلی در شورای پروانه ساخت رد شده است. سریالی که تینا پاکروان کارگردان فیلم "لس‌آنجلس تهران" قرار است به عنوان اولین تجربه‌اش در شبکه نمایش خانگی کارگردانی کند. پیگیری‌های خبرآنلاین اما نشان می‌دهد خبر رد شدن این فیلمنامه که تم تاریخی دارد درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن حبشی، مدیر کل نظارت بر تولید سازمان سینمایی در گفت‌وگو با خبرآنلاین با بیان این نکته که ساخت سریال‌های شبکه نمایش خانگی در ماههای اخیر رونق گرفته، گفت: شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی با دقت کارهای ارائه شده را ارزیابی می‌کنند و متناسب با رویکرد سازمان سینمایی مورد توجه قرار می‌گیرد. وی درباره شایعه مطرح شده در خصوص سریال "خاتون" به کارگردانی تینا پاکروان ضمن تکذیب خبر منتشر شده اظهار کرد: سریال «خاتون» که موضوعی تاریخی دارد به تازگی جهت دریافت پروانه ساخت به شورا ارائه شده است و در مرحله بررسی قرار دارد. بدیهی است انتشار هرگونه خبری درباره قبول یا رد پروانه سریال‌ها از طرف وزارت ارشاد خواهد بود. ۲۵۸۲۵۸ کد خبر 1330201

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان سینمایی شبکه نمایش خانگی سریال ایرانی تینا پاکروان باشگاه استقلال آندره استراماچونی باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا سهمیه بندی بنزین انتخابات مجلس یازدهم ایران و آمریکا دونالد ترامپ حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتفی شدن تولید سینمایی «پایتخت»

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا خمسه بازیگر نقش «بابا پنجعلی» در سریال تلویزیونی «پایتخت» در پاسخ به پرسش مجری مبنی بر پخش این سریال، گفت: متاسفانه برای اینکه  فیلمی پخش شود، اول باید تولید شود و اصلا چیزی تولید نشده است. به من زنگ زده‌ و گفته‌اند می‌خواهیم سریال و سینمایی «پایتخت» را تولید کنیم، اما اینکه چه زمانی در این اتفاق را بگشایند مشخص نیست.

او در توضیح اینکه نقش «بابا پنجعلی» از دنیا رفته است، بیان کرد: اگر قصه جدیدی بخواهد، نوشته شود، باید ببنیم که شخصیت «بابا پنجعلی» روح یا فلش بکی به گذشته است یا خیر و همه این موارد مشخص نیست، باید صبر کنیم و تنها چیزی که مشخص است، این است که چیزی به عنوان «پایتخت ۷» وجود ندارد که پخش شود چراکه اصلا ساخته نشده است.

خمسه در پایان تاکید کرد: متاسفانه فیلم سینمایی «پایتخت ۷» به دلایل بسیاری ساخته نشد.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر زهره کهندل

دیگر خبرها

  • صدور 6 پروانه ساخت جدید فیلم سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۶ فیلم‌نامه
  • صدور پروانه ساخت برای ۶ فیلم‌نامه سینمایی
  • موافقت شورای پروانه ساخت آثار سینمایی با ۶ فیلم‌نامه
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۲ فیلم‌نامه
  • منتفی شدن تولید سینمایی «پایتخت»
  • از حکم مدیران یک جشنواره سینمایی تا صدور چند پروانه ساخت
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی روز دنیا در نوروز تلویزیون
  • بالاخره پایتخت ۷ وجود دارد یا نه؟ | آخرین خبر‌ها از ساخت سری جدید این سریال
  • بالاخره پایتخت ۷ وجود دارد یا نه ؟ | آخرین خبرها از ساخت سری جدید این سریال | ببینید