Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه معارف ـ مدیر حوزه‌های علمیه فارس، آمادگی این مراكز را در جهت اجرای طرح ولایت اعلام كرد و گفت: این آمادگی را داریم که طرح ولایت را بومی‌سازی کنیم تا تکثیر شود.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمداستوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس امروز، 20 آذرماه در نشست تبیین طرح ولایت و معرفی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) واحد شیراز که در مدیریت حوزه علمیه فارس برگزار شد، طرح ولایت را یکی از اقدامات موثر و مفید موسسه امام خمینی(ره) دانست و گفت: خروجی این طرح به نسبت هزینه‌ها، آثار مبارکی در طول سالیان گذشته داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی، آمادگی حوزه علمیه استان فارس را در جهت اجرای طرح ولایت اعلام و اضافه کرد: در جهت توسعه و تکثیر طرح ولایت اعلام آمادگی می‌کنیم، در واقع این آمادگی را داریم که طرح ولایت را بومی‌سازی کنیم تا تکثیر شود.
مدیر حوزه علمیه استان فارس، اجرایی شدن طرح ولایت در استان فارس را مورد توجه قرار داد و گفت: اکنون برخی از اساتید بالفعل قابلیت این را دارند که در این بخش ورود کنند، اما برای برخی دیگر از اساتید شاید چند جلسه کارگاهی و آموزشی نیاز باشد تا بتوانند فرایند طرح ولایت را فرا بگیرند.
وی با اشاره به اینکه اگر طلاب به لحاظ مبانی جامعه شناختی که نیاز دارند فوق برنامه نداشته باشند در جامعه کنونی فرقی با دانشجویان ندارند، گفت: مدارس علمیه شیراز این ظرفیت را دارا هستند تا طرح ولایت در آنان اجرا شود.
استوار میمندی به ظرفیت دانشجویان در اجرای طرح ولایت اشاره كرد و گفت: با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها این ظرفیت برای دانشجویان وجود دارد که طرح ولایت دانشجویی هم در شهر سومین حرم اهل بیت(ع) اجرایی شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس معارف حوزه هاي علميه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد

معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور جزئیات کامل فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال و هشتمین جشنواره مقالات علمی حوزه را اعلام کرد.

همایش کتاب بیست‌وششم ویژه:

کتاب‌های چاپ اول حوزویان در سال ۱۴۰۲

پایان‌نامه‌های سطح۴ یا دکتری دفاع شده در سال ۱۴۰۲

مقالات علمی پژوهشی و علمی ترویجی حوزویان که در سال ۱۴۰۲ در نشریات علمی منتشر شده است

محورهای همایش:

«جهاد تبیین»، «فقه معاصر»، «ابعاد علمی بیانیه گام دوم انقلاب»، «زن و خانواده»، «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»، «علوم انسانی اسلامی، فضای مجازی»، «آسیب های اجتماعی»، «جمعیت»، «اقتصاد مقاومتی»، «سبک زندگی اسلامی»، «هنر (فلسفه هنر، هنر در اسلام)»، «محیط زیست و منابع طبیعی».

مهلت ارسال آثار:

پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳

ثبت‌نام اینترنتی:

https://ketabehowzeh.ismc.ir

راه ارتباطی:

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۳

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۴

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۵

تلفن جشنواره:

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۸

۰۲۵۳۳۱۳۳۶۰۹

نشانی دبیرخانه:

قم، جمکران، بلوار انتظار، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه

دیگر خبرها

  • مصارف مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود
  • ضرورت جذب نیروهای خبره در حوزه علمیه
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم
  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه اعلام شد
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن