Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه آرسنال پس از اخراج کارلو آنچلوتی از هدایت ناپولی، مذاکرات خود با این مربی را برای رسیدن به یک توافق و انتقال او به لندن آغاز کرده است. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرمربی سابق رئال مادرید علیرغم صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به همراه ناپولی که با پیروزی ۰ - ۴ این تیم برابر خنک همراه بود، نتوانست به کار در این تیم ادامه دهد و پس از بازی از هدایت این تیم برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا رسانه ایتالیایی توتومرکاتو مدعی شده که مدیران آرسنال این مربی را به عنوان گزینه اصلی خود برای جانشینی اونای امری در نظر گرفته اند و پیشنهادی تا پایان فصل ۲۰۲۱ به او ارائه کرده اند. این سایت همچنین اضافه کرده که احتمالا توافقات نهایی در پایان امروز بین دو طرف صورت خواهد گرفت. کارلتو پیش از این هدایت چلسی، رقیب همشهری آرسنال، را در لیگ برتر بر عهده داشته و در سال ۱۰ - ۲۰۰۹ قهرمانی دو گانه انگلیس را با آبی پوشان تجربه کرده است. آرسنال در حال حاضر در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد و ۷ امتیاز با چلسی رده چهارمی که در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان ایستاده، فاصله دارد. آن‌ها باید روز پنج شنبه در لیگ اروپا به مصاف استاندارد لیژ بروند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال آرسنال تیم فوتبال رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک

جست‌وجوی سران بایرن مونیخ برای انتخاب سرمربی فصل آینده و اخبار ضدونقیض در این خصوص همچنان ادامه دارد

طرفداری | با تمدید قرارداد یولیان ناگلزمان با تیم ملی آلمان، برنامه‌های بایرن مونیخ برای جانشینی توماس توخل تغییر کرد و همان‌طور که دیروز خواندید، رالف رانگنیک گزینه اول هدایت بایرن مونیخ برای فصل 25-2024 است.

به گزارش اسکای آلمان، رالف رانگنیک و روبرتو دزربی دو گزینه هدایت بایرن مونیخ هستند و رانگنیک شانس بسیار بالاتری دارد. مذاکرات میان بایرن مونیخ و سرمربی کنونی تیم ملی اتریش شروع شده و پس از ماندنی شدن ژابی آلونسو در بایرلورکوزن، مکس ابرل مدیر ارشد بایرن مونیخ با رالف رانگنیک ملاقات داشته است. مکالمات بین طرفین مثبت بوده و طی چند روز اخیر نیز تماس‌هایی میان آن‌ها برقرار شده است. 

مسئله قابل توجه، قرارداد رانگنیک با فدراسیون فوتبال اتریش تا جام جهانی 2026 است و بایرن مونیخ برای استخدام این سرمربی 65 ساله باید غرامت پرداخت کند. با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال اتریش در خصوص پرس‌وجو از وضعیت رانگنیک، این سرمربی پیشین منچستریونایتد برای پذیرش شغل بایرن مونیخ مشتاق است اما برای توافق نهایی، اتفاق‌های زیادی باید بیفتد و رانگنیک هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. 

از طرفی بیلد گزارش داده علاوه بر رالف رانگنیک، بایرن مونیخ وضعیت اونای امری، سرمربی استون ویلا را هم پیگیری می‌کند. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پیش بازی آرسنال - چلسی؛ دو همشهری، دو هدف متفاوت و منافع همیشه در تضاد
  • من تا پایان فوتبالم در رئال می‌مانم
  • خونسردی جالب کارلو آنچلوتی پس از گل برتری مقابل بارسلونا در دقیقه 91 / فیلم
  • آنچلوتی: اعتراض ژاوی به داوری؟ حرفی ندارم؛ وازکز در کنار کارواخال از بهترین‌های دنیاست
  • جام از دست رفت، کاپیتان گریه کرد! (عکس)
  • خلاصه‌بازی منچسترسیتی و چلسی + فیلم
  • وولورهمپتون - چلسی؛ ترکیب رسمی