Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@08:58:01 GMT

بارندگی در غرب از روز جمعه

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۴۹۰

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفت و گو با مهر، اعلام کرد: فردا پنجشنبه در استان های ساحلی خزر برخی نقاط استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، هرمزگان و شرق کرمان بارش پراکنده باران و در ارتفاعات شمال شرق و ارتفاعات البرز بارش پراکنده برف رخ خواهد داد.

صادق ضیاییان افزود: از اواخر فردا پنجشنبه و طی روز جمعه سامانه بارشی از مرزهای غربی وارد کشور شده و روز جمعه در نیمه غربی کشور و بعدازظهر جمعه در بخش های شرق کشور در استان های یزد و کرمان سبب بارش باران، وزش باد در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف و در مناطق جنوبی سبب رگبار و رعد و برق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، امروز نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و روز جمعه شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

هوای تهران فردا صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی و فردا شب افزایش ابر، روز جمعه به تدریج بارش باران و گاهی وزش باد پیش بینی شده است و فردا بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت به ترتیب ۱۲ و ۴ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

امشب شهرکرد و همدان با دمای منهای ۵ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور خواهند بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خانه های گران قیمت دبی بعد از باران‌های سیل‌آسا + فیلم

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پروازهای دبی به شدت مختل شده و خودروها در جاده‌های سیل‌زده پس از بارندگی‌های بی‌سابقه که شهر را به حالت توقف درآورده‌ است، رها شده‌اند.

دفتر رسانه‌ای دبی طی بیانیه‌ای اعلام کرد که امارات‌ متحده عربی شدیدترین بارندگی خود را از رکورد سال ۱۹۴۹ تجربه کرد.

این امر مشکلاتی برای ساکنان ایجاد کرد زیرا آب وارد خانه‌های گران‌قیمت شهر و پارکینگ‌های زیرزمینی شد، برق برخی از ساختمان‌ها را قطع کرد و منجر به جاری‌ شدن سیل گسترده شد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، به نقل از بیانیه کمیته ملی مدیریت اضطراری این کشور، در روزهای اخیر در کشور همسایه عمان، دست کم ۱۸ نفر جان خود را از دست دادند زیرا باران‌های شدید باعث جاری‌ شدن سیل شده است.

روز چهارشنبه (۱۷ آوریل) اعلام شد، فرودگاه دبی که یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه های جهان است، از اختلال قابل‌ توجهی رنج می‌برد.

باران‌های شدید در سراسر این کشور بیابانی پس از بارور شدن ابرها پدید آمد.

کد خبر 845507 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل خبر مهم باران حوادث جهان امارات

دیگر خبرها

  • آیا بارورسازی ابرها عامل وقوع سیل در دبی است؟
  • وضعیت خانه های گران قیمت دبی بعد از باران‌های سیل‌آسا + فیلم
  • رکورد ۷۵ ساله بارندگی در دبی شکست
  • بارش باران و تگرگ در ایران از جمعه
  • بارش باران به یک بنای تاریخی در نرماشیر زیان رساند
  • بارش ها در نوار جنوبی کشور تا فردا ۳۱ فروردین ماه تشدید می شود
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • کدام نقطه ایران در روزهای اخیر باران بیشتری بارید؟
  • بارش تندری و شدید باران در خیابان های زاهدان + فیلم | حجم بارندگی را ببینید