Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@03:52:29 GMT

دستگیری مردی که با لباس پلیس میلیونر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۶۶۰

دستگیری مردی که با لباس پلیس میلیونر شد

رویداد۲۴ در تاریخ 24 شهریورماه امسال ماموران دژبان ناجا در یکی از خیابان های جنوب تهران متوجه فردی که لباس کارکنان پلیس راهور را با درجه سرگردی بر تن کرده بود، شده و رفتار این فرد را تحت نظر قرارداده و متوجه شدند که این فرد در حال جریمه کردن خودروی شهروندان است اما جریمه را نقدا دریافت می‌کند. در همین راستا نیز به این فرد نزدیک شده و مدارک شناسایی‌اش را درخواست کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نزدیک شدن ماموران به این فرد، مشاهده شد که لباس او با لباس فرم کارکنان پلیس راهور نیز تفاوت داشته و یک پیراهن مردانه سفید است. پس از تقاضای مدارک نیز این فرد اعلام کرد که مدارکش را به همراه نداشته که در همین راستا او دستگیر شد، اما در حین انتقال به کلانتری فرار کرد، اما خودروی این فرد توقیف شده و به کلانتری 179 خلیج تحویل و پس از تشکیل پرونده برای شناسایی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

 

بیشتر بخوانید: متلاشی شدن باند حرفه‌ای آدم‌ربایی در تهران

در ادامه در بازرسی از خودروی متهم تعداد زیادی گواهینامه افراد مختلف کشف و با دعوت از آنان مشخص شد که این رانندگان وجوه مختلفی را به متهم پرداخت کرده اند تا کار آن‌ها را در راهور انجام دهد. کارآگاهان هویت این فرد به نام «سعید» را شناسایی کردند و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم پیش از این نیز با به جرم‌های سرقت مسلحانه، غصب عناوین و کلاهبرداری دستگیر شده است.

با هماهنگی های قضائی تیمی از کارآگاهان اداره پنجم به مخفیگاه وی اعزام شدند و او را دستگیر کردند. متهم در همان بدو ورود به پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد که در تهران و قم با پوشش افسر راهور تردد می‌کرده و خود را رئیس ستاد ترخیص، کارشناس ایران خودرو از راهور یا سرگرد شاغل در پلیس راهور معرفی میکرده و به بهانه‌هایی از جمله فروش خودروی سهمیه‌ای، استخدام در ستاد ترخیص، کم کردن جریمه و اخذ گواهینامه و جواز ساخت منزل و ... از مردم مبالغ زیادی پول دریافت می‌کرده است.

متهم در ادامه اظهاراتش نیز گفت با وجود داشتن همسر و سه فرزند، چند ماه پیش تحت عنوان سرگرد راهور با خانم جوانی ازدواج کرده و وی و خانواده اش را فریب داده و از باجناق، خواهر همسر و همسایه‌ها و هر فردی که احساس ‌می‌کرده می‌شود با کلاهبرداری مبالغی پول از او گرفت پول دریافت می‌کرده است.


در پایان مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی با تایید این خبر اعلام کرد که تا کنون 10 تن از شاکیان به پلیس آگاهی دعوت و در مواجهه حضوری متهم را شناسایی کرده اند. همچنین متهم از مال باختگان بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال اخاذی کرده است و با دستور بازپرس شعبه 7دادسرای ناحیه 34 روانه زندان شده است.

منبع: ایسنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار حوادث پلیس راهور ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان به عنف در اهر

سرهنگ حسین عبدی گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مأموران، مشخص شد ۳ نفر سارق در محل حاضر و اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اهر با استفاده از تحقیقات علمی و فنی در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان نمودند و با هماهنگی مقام قضائی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و دو متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی اهر  عنوان کرد: ارزش ریالی طلاجات مسروقه مکشوفه حدود ۲میلیارد تومان میباشد و از متهمان، یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط گردید.

وی از شهروندان خواست تا از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد و طلا در منزل و استفاده نامتعارف زیورآلات در ظواهر بدن برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی خودداری نمایند و هر گونه تردد و رفتار‌های مشکوک افراد ناشناس را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم