Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید طیبی رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت:  این اردو از ۲۴ الی ۲۹ آذرماه در دو مرحله در مرکز ملی فوتبال ایران در تهران برگزار می‌شود.   او ادامه داد: علی‌اصغر سوبدائی، سینا اسدی، احمدرضا حسن‌پور و امیر علی محمدپور در قالب گروه اول و مجتبی پارساپور، بهروز عظیمی و سجاد بخشی نیز در دومین مرحله فراخوان سرمربی تیم ملی فوتسال به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: در این اردو فوتبالیست‌ها از سراسر کشور دعوت شده و برای انتخابی تیم ملی حاضر می‌شوند.

طیبی افزود: ۱۱۲ تیم فوتسال در رده‌های سنی پایه شامل نونهالان، جوانان، نوجوانان و... در خراسان رضوی فعالیت دارند که ۳۴ تیم در رده بزرگسالان مشغول فعالیت هستند.   او تصریح کرد: اردوی انتخابی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران برای انتخاب بازیکنان تیم ملی، برای آمادگی حضور در رقابت‌های آسیایی ۲۰۲۰ برگزار شده است.   انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ۱۲ ورزشکار را به اردوی این تیم دعوت کرد.
حمیدرضا زارع، علیرضا عباسپور، ابوالفضل زارع و علیرضا نصیری چهار وزنه بردار مرودشتی دعوت شده از فارس در این اردو هستند. اردوی تیم ملی وزنه برداری جمعه ۳۱ فروردین در کمپ تیم‌های ملی در تهران آغاز می‌شود.
تیم ملی ایران خود را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ منامه بحرین آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • دعوت ۲ ورزشکار پیوند اعضا به انتخابی تیم‌های ملی پتانک و بولس
  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • کاراته کای نوجوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • چه خبر از ورزشکاران استان
  • دو هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند