Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@04:39:09 GMT

گفتمان مدیریت انقلابی نجات‌بخش کشور است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۷۱۵

گفتمان مدیریت انقلابی نجات‌بخش کشور است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه - مجلسی گفت:‌ «بهترین گفتمان نجات‌بخش و متحول‌کننده کشور در شرایط کنونی گفتمان مدیریت انقلابی و جهادی مبتنی بر دانش و تجربه 40 سال پایداری و مقابله با نظام استکباری است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مبارکه، محمد عباسی‌گلناری ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه - مجلسی برگزار شد، اظهار کرد: «امیدوارم چارچوبی که در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به اشکال مختلف بیان شده مدنظر دانشجویان باشد و به‌عنوان جامعه دانشگاهی بتوانیم طلایه‌دار شکل‌گیری گفتمانی پویا در جامعه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با تبیین اتفاقات سال 1332 عنوان کرد: «16 آذر یادآور واقعه بزرگ تاریخی است که شاید دانشجویانی که عمدتاً متولدان دهه 70 هستند، اطلاعات کافی ندارند. 16 آذر در یک بستر تاریخی اتفاق افتاد که تداوم آن منجر به شکل‌گیری انقلاب اسلامی شد.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه - مجلسی عنوان کرد: «16 آذر از روزهایی بوده که نشان‌دهنده حضور دانشجویان  مقابل جبهه استکباری است و بستر تاریخی آن به بعد از کودتای 28 مرداد 32 برمی‌گردد و اگر چند ماه قبل را بررسی کنیم، می‌بینیم مرحوم مصدق به‌دلیل فاصله گرفتن از حوزه علمیه، شخص آیت‌الله کاشانی و جامعه علمی و مذهبی و حرکت به سوی آمریکا به امید اینکه بتواند از روباه پیر استعمار (انگلیس) فاصله بگیرد در دامان آمریکایی‌ها افتاد.»

عباسی‌گلناری بیان کرد: «اگرچه مصدق با ملی کردن نفت حرکت مثبت ایجاد کرد؛ اما به‌دلیل وابستگی شدیدی که به آمریکا داشت با اتفاق 28 مرداد از نخست‌وزیری برکنار و شاه مجدداً مسند حکومت را به دست گرفت. 16 آذر همان سال ریچارد نیکسون به دعوت شاه وارد ایران شد و فضای حاکم بر دانشگاه تهران و مخالفت شدید دانشجویان با حضور نیکسون موجب بروز اعتراضات شد.»

وی اضافه کرد: «نیروهای امنیتی دانشگاه را محاصره می‌کنند و در این درگیری سه نفر از دانشجویان به شهادت می‌رسند. این حرکت تاریخی منجر به اتفاقات بعدی و مقاومت نسل جوان مقابل آمریکا شد. در فضای کنونی و با توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری به این جمع‌بندی می‌رسیم که 16 آذر متعلق به جوانان استکبارستیز، افراد انقلابی، مخالف با حضور و نفوذ جریان استکبار و استعمار در کشور است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه - مجلسی مطرح کرد: «جریان‌های سیاسی واداده به غرب و کسانی که خودباوری و تحمل مقابله با تحریم‌های دشمن را ندارند و نگاه سازشکارانه به غرب و آمریکا دارند، نمی‌توانند بین دانشجویان 16 آذر باشند. روز دانشجو روز مبارزه با استکبار و مقابله با ترفندها و تحریم‌های جنایت‌کارانه غرب است. رسالت دانشجوی انقلابی پاسداشت خون شهیدان دانشجویی بوده که برای این روزها خون خود را نثار کردند.»

عباسی‌گلناری درباره انتخابات پیش رو خطاب به دانشجویان گفت: «انقلابی که از سال 1332 در دانشگاه وجود داشته باید همچنان ادامه پیدا کند و روزبه‌روز پویاتر شود. شما دانشجویان نیز با همین روحیه با جریان انحرافی مقابله کرده و در انتخابات پیش روی مجلس با همان نگاه انقلابی به انتخابات ورود کنید و در تعیین شاخص‌های افراد منتخب، نگاهتان به ارشادهای مقام معظم رهبری باشد و با انتخاب انسان‌های شجاع، توانمند و استکبارستیز و تشکیل یک مجلس انقلابی در مقابل حضور و نفوذ استکبار پایداری کنید.»

در این مراسم از دانشجویان برتر آموزشی، ورزشی، پژوهشی و فرهنگی با لوح سپاس و جوایز ارزنده قدردانی شد.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: مدیریت انقلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای عمل به اقدامات و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی اقدام به برگزاری کلاس‌های دروس ریاضی ۲ و فیزیک ۲ در نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شیوه تعاملی و مداخله یادگیری عمیق در واحد تبریز و تعدادی از واحد‌های منتخب کشوری کرده است.

در این راستا از استادان دانشگاه آزاد اسلامی چند نفر انتخاب شدند که مینا اتفاق دانشیار گروه ریاضی و احد اصغری استادیار گروه فیزیک در دوره‌ها و کارگاه‌هایی که توسط معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد شرکت و پس از اخذ گواهی لازم برای تدریس دروس مذکور به روش مداخله یادگیری عمیق اقدام به برگزاری کلاس‌های مذکور به شیوه تعامل و رایج سنتی کرده است.

در این طرح برای هر درس ریاضی ۲ و فیزیک ۲، دو کلاس برای هر یک از استادان مذکور به شیوه تعاملی و شیوه سنتی و با تعداد ۳۵ نفر در هر کلاس در حال برگزاری است که در شیوه تعاملی نحوه تدریس استادان، نحوه برگزاری امتحانات دوره‌ای، ارزیابی دوره‌ای دانشجویان و سایر موارد دارای رویکردی نوین است.

در انتهای نیمسال تحصیلی نتیجه برگزاری این کلاس‌ها در دو حالت سنتی و تعاملی بررسی خواهد شد و برای سال تحصیلی آینده نیز تعداد کلاس‌های بیشتری با رویکرد نوین و مداخله یادگیری عمیق در واحد‌های دانشگاهی و واحد تبریز توسط معاونت علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم
  • «خاستگاه خود» و «آرمان‌های نظام اسلامی» را نباید فراموش کنیم
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی