Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:45:23 GMT

سه واحد قصابی در سنندج پلمب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۷۵۳

سه واحد قصابی در سنندج پلمب شد

محمد طاهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جریان بازدید گروه های ستادی این اداره کل در روز گذشته از مراکز تهیه و توزیع فروارده‎های خام دامی تخلف سه واحد محرز شد و در نهایت اداره کل دامپزشکی به جرl تهدید علیه بهداشت عمومی از آنان به مراجع قضایی شکایت برد.

وی اضافه کرد: کارشناسان پس از ضبط ۶۰ کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف و فاسد واحدها را به مراجع قضایی معرفی و مقام قضایی دستور پلمب هر سه مرکز را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری اظهار داشت: در سال جاری تا کنون در قالب بازدیدهای مختلف کارشناسان دامپزشکی و شکایت این اداره کل مراجع قضایی دستور پلمب ۱۹ واحد تهیه و توزیع فرآورده های دام و طیور را صادر کرده است.

وی افزود: سامانه پیغامگیر  ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی کردستان آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه تخلفات عرضه فرآورده های خام دامی در سراسر استان است.

جمعیت دامی استان کردستان حدود ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار راس دام سبک (گوسفند و بز) و ۲۰۰ هزار راس دام سنگین (گاو و گوساله) است.

هم اکنون در این استان ۷۶۸ واحد پروش طیور شامل مرغداری گوشتی، تخم گذار و جوجه ریزی، پرورش بوقلمون، شترمرغ و سایر با ظرفیت سالانه ۱۷ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۵۴۹ قطعه فعال است.

استان کردستان یکی از مناطق دام خیز و دامپرور کشور محسوب می شود که سالانه حدود ۲۴ هزار تُن گوشت قرمز و ۱۸۱ هزار تن شیر از دام های استان تولید می شود.

برچسب‌ها کردستان حقوقی و قضایی سنندج دامپزشکی پلمب بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان حقوقی و قضایی سنندج دامپزشکی پلمب بهداشت و سلامت کردستان حقوقی و قضایی سنندج دامپزشکی پلمب بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعزام زائران حج عمره کردستان به سرزمین وحی اعلام شد

مدیر حج و زیارت استان کردستان از مشخص شدن زمان اعزام زائران حج عمره این استان به سرزمین وحی خبر داد.

کاوه شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان، اظهار کرد: پس از گذشت ۱۰ سال اعزام زائران به مراسم عمره مفرده از سر گرفته خواهد شد که در مرحله اول اعزام‌ها سه کاروان از استان کردستان در روزهای سوم و چهارم اردیبهشت سال جاری از محل فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کاروان‌های کردستان مربوط به شهرهای سنندج، سقز و بانه است، افزود: گروه اعزامی از شهرستان سنندج در ساعت ۱۳:۳۰ روز یک‌شنبه دوم اردیبهشت از محل پایانه مسافربری سنندج‏ - تهران (محوطه باز داخل ترمینال از پشت، جنب مرکز تعویض پلاک) به سمت تهران حرکت خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان کردستان ادامه داد: گروه اعزامی از شهرستان سقز نیز ساعت ۱۳:۳۰ روز دوشنبه، سوم اردیبهشت از محل شهرک دانشگاه، جنب سرای سالمندان، مسجد محوی به سمت تهران برای اعزام به سرزمین وحی حرکت می‌کنند.

شیرزادی اضافه کرد: گروه اعزامی از شهرستان بانه هم ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه سوم اردیبهشت از محل خیابان شهید سلیمانی، جنب مسجد اقبالی به سمت تهران حرکت خواهند کرد.

وی گفت: این کاروان‌ها ۸۵ نفره بوده است که در مجموع در این مرحله ۲۵۵ زائر از استان کردستان به سرزمین وحی، اعزام خواهند شد.

کد خبر 746629

دیگر خبرها

  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • گره هنر و خلاقیت در تار و پود فرش کردستان
  • زمان اعزام زائران حج عمره کردستان به سرزمین وحی اعلام شد
  • پلمب یک واحد دپوی چوب در شهرستان بهشهر
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد