Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:54:19 GMT

گیشه نسبت به هفته گذشته دست نخورده باقی‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۷۵۴

گیشه نسبت به هفته گذشته دست نخورده باقی‌ماند

بررسی ۵ فیلم پرفروش هفته نشان می‌دهد همچنان تغییر خاصی در بین آثار پرمخاطب سینما نیفتاده است و با وجود اکران ۳ فیلم جدید از این هفته باز هم فیلم‌های قدیمی اکران شده مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

 فیلم سینمایی مطرب در پنجمین هفته نمایش خود ۳ میلیارد و ۸۵۹ میلیون تومان فروخت و در رده نخست پرفروش‌های هفته باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم در مجموع پنج هفته نمایش در ۱۸۱ سال سینما ۲۱ میلیارد و ۴۱۴ میلیون تومان فروخته است.

فیلم سینمایی مطرب داستان یک خواننده پیش از انقلاب ( پرویز پرستویی ) است که پس از وقوع انقلاب اسلامی از کار بی‌کار می‌شود و شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد تا اینکه فرصتی پیش می‌آید تا در ترکیه کنسرتی اجرا کند و...

پرویز پرستویی در نقش ابراهیم، الناز شاکردوست در نقش زیبا، محسن کیایی در نقش فواد و مهران احمدی در نقش مارشال در مطرب بازی کرده‌اند.

چشم و گوش بسته نیز این هفته یک میلیارد و ۳۸۱ میلیون تومان فروخته تا این فیلم نیز در پنجمین هفته متوالی در رده دوم جدول پرفروش‌های هفته قرار گیرد.

این فیلم در مجموع پنج هفته نمایش در ۱۷۳ سالن سینما ۶ میلیارد و ۲۶ میلیون تومان فروخته است.

امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی، لیندا کیانی، پوریا پورسرخ،  مانی حقیقی و محمدرضا صولتی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم روایت مردی است که توسط یک زن تبهکار کُشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند...

فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنون به کارگردانی امیر داسارگر نیز در پنجمین هفته نمایش با فروش ۹۳۴ میلیون تومانی در رده سوم پرفروش‌های هفته قرار گرفت.

این فیلم در مجموع با اکران در ۱۸۱ سالن سینما ۲ میلیارد و ۵۸۳ میلیون تومان فروخته است.

فیلم ماجراجویانه منطقه پرواز ممنوع، روایتگر داستان ۳ نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

‌پنجمین فیلم پرفروش هفته نیز هزارتو لقب گرفت که در هفتمین هفته اکران در ۷۳ سالن سینما ۳۷۶ میلیون تومان فروخت تا در مجموع به فروش ۵ میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومانی برسد.

شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، پژمان جمشیدی، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی فر، مریم معصومی، شیرین یزدان بخش و مهسا باقری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه‌ داستان هزارتو آمده است: زندگی یه هزارتووی پیچیده‌اس، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجه‌اش نمی‌شی!

فیلم انیمیشن سینمایی بنیامین نیز در پنجمین هفته نمایش خود توانست به جمع ۵ فیلم پرفروش هفته اضافه شود و ۵۴۳ میلیون تومان فروش کند.

این فیلم انیمیشن در مجموع ۵ هفته اکران در ۱۴۵ سالن سینما در مجموع یک میلیارد و ۲۱۴ میلیون تومان فروخته است.

در خلاصه داستان انیمیشن سینمایی بنیامین آمده است: خرابکاری‌ آشر، دوست بامزه اما دست و پا چلفتی بنیامین باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفراز و نشیب بنیامین و آشر...

گویندگان این انیمیشن هنرمندانی چون چنگیز جلیلوند، ناصر طهماسب، اکبر منانی، سعید مظفری، مریم شیرزاد، تینا هاشمی و آرزو آفری هستند.

برچسب‌ها فروش فیلم ها گیشه سینما مطرب سینما پرویز پرستویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فروش فیلم ها گیشه سینما مطرب سینما پرویز پرستویی فروش فیلم ها گیشه سینما مطرب سینما پرویز پرستویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، ویدئویی از حرکات منحصر به فرد و عجیب بنیامین بهادری را هنگام اجرای یکی از ترانه‌هایش منتشر کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # موسیقی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند