Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین هفته از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شیرینی صعود برای بازیکنان لیون تلخ شد.

طرفداری - دو تیم لیون و لایپزیش در هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید. در نهایت این دو تیم از این گروه به مرحله حذفی صعود کردند.

به گزارش گاردین، برخی طرفدارای لیون با بنری توهین آمیز به ورزشگاه آمده به بازی مارسلو اعتراض داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها بنری با خود به ورزشگاه آورده بودند که تصویر یک خر روی آن وجود داشت و از مارسلو خواستند لیون را ترک کند. بعد از پایان بازی ممفیس دیپای به سمت آنها رفت. یکی از طرفداران هم با در دست داشتن این بنر وارد زمین بازی شده بود. روی بنر خطاب به مارسلوی برزیلی نوشته شده بود "برو گم شو"!

بخشی از طرفداران لیون مدتی است که با مدافع برزیلی تیم محبوب شان درگیر هستند. دیپای سعی کرد بنر را از دست آن طرفدار بگیرد ولی او به جایگاه تماشاگران برگشت. بقیه بازیکنان لیون هم به آن سمت زمین رفتند و از دیپای حمایت کردند. البته هیچ درگیری فیزیکی اتفاق نیفتاد. مارسلو هم در واکنش به این حرکات، انگشت وسط دو دستش را به آن بخش از طرفداران باشگاه نشان داد.

دیپای، کاپیتان لیون بعد از پایان بازی در مصاحبه با RMC Sport گفت:

به چشمان من نگاه کنید. من ناراحت و عصبانی هستم. نمی دانم چه بگویم. می دانید چقدر برای تیم سخت است وقتی می دانیم یکی از بازیکنان تیم با طرفداران به مشکل برخورده است؟ شما چه انتظاری از ما دارید؟ شما به سمت طرفداران می روید و به خاطر حمایت شان از آنها تشکر می کنید و آنها چیزهای دیوانه کننده ای در مورد فرزندان و خانواده یکی از بازیکنان تیم می گویند. نمی دانم چه بگویم. این واقعا بی معنی است. واقعا سخت است که آرامشم را حفظ کنم. در تصاویر ویدیویی مشخص است که آنها به سمت ما تف کردند. چه می توانم بگویم؟ هیچ وقت چنین چیزی ندیدم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس

با 3 اخراج، شب عجیب سن سیرو تکمیل شد. 

طرفداری | اینتر با پیروزی مقابل میلان قهرمانی در سری آ را نهایی کرد.

آخرین دقایق بازی میلان و اینتر با کارت قرمزهای داور همراه شد. تئو هرناندز و دنزل دومفریز در دقیقه 93 «گلاویز» شدند تا هر دو با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شوند. شدت درگیری این دو بازیکن که به دلیل تلاش هرناندز برای انتقال فراتزی به بیرون از زمین ایجاد شده بود، در حدی بود که تمامی بازیکنان دو تیم برای میانجی‌گری بین آن‌ها وارد عمل شدند، اگر چه به نظر می‌رسید در این بین شیطنت‌هایی نیز رخ داد. داویده کالابریا نیز در دقیقه 97 به دلیل ضربه آرنج به مخیتاریان کارت قرمز دریافت کرد تا روسونری به اندازه کافی هنگام رویاپردازی نراتزوری، کابوس را تجربه کند. 

درگیری بازیکنان در دربی میلان - اینتر درگیری بازیکنان در دربی میلان - اینتر درگیری بازیکنان در دربی میلان - اینتر اخراج تئو هرناندز اخراج دنزل دومفریز اخراج داویده کالابریا

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)