Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از صدا و سیما، عبدالله هندیانی معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز،  اظهار داشت: به طور قطع، طرحی که برای اصلاح قیمت سوخت اجرا شده، بر حوزه جلوگیری از قاچاق، اثرگذار است، اما با توجه به اینکه اهم موارد ما در حوزه سوخت، مربوط به بنزین نبوده است؛ اصلاح قیمت سوخت تنها در جلوگیری از قاچاق این حامل انرژی در برخی از استان‌ها اثرگذار است که ما کارت‌های آنجا را کدینگ کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کاهش ۲۳ میلیون لیتر مصرف سوخت پس از سهمیه بندی/اعلام زمان واریز یارانه آذرماه

معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: آمار قاچاق سوخت ما پیش از این حدود ۸ میلیون لیتر در کل کشور بوده که البته این آمار خاص بنزین نیست و بنزین درصد بسیار پایینی از آن را به خود اختصاص می‌دهد.

وی گفت: ما برای جلوگیری از قاچاق سوخت‌های دیگر مثل گازوئیل در حال ایجاد سامانه‌هایی برای اجرای طرح‌های پیمایش و یا کنترل سوخت ماشین آلات آب و کشاورزی هستیم تا جلوی قاچاق سوخت در این حوزه‌ها را بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق سوخت سهمیه بندی بنزین سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق کالا و برابر اقدامات پلیسی ۳ دستگاه کامیون حامل فرآورده‌های نفتی قاچاق در حال حرکت به سمت استان‌های مرزی توقیف شدند.

وی افزود: در بازرسی از این تانکرها بیش از ۱۳۰ هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق که با مدارک و پلمب های جعلی به قصد خروج از کشور حمل می‌شدند کشف شد.

وی تصریح کرد: در این راستا شش متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6064149

دیگر خبرها

  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • جلوگیری از قاچاق ۳۰ هزار لیتر گازوئیل در سیرجان 
  • واردات بنزین روسیه از بلاروس افزایش یافت
  • تزریق کالاهای اساسی به بازار/ضرورت جلوگیری از مصرف نامتعارف نان
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توان به‌سوی صادرات بنزین حرکت کرد
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • دستگاه‌های متولی بر مصرف سوخت نظارت کنند/ قاچاق گازوئیل با بارنامه‌های جعلی
  • با صرفه‌جویی روزانه حدود ۵۰ میلیون لیتر می‌توانیم به ‌سوی صادرات بنزین برویم
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت