Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرزاد لطفی، چهارشنبه در آیین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری در شیراز افزود: سیاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیشتر در مسیر حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم است تا به این ترتیب، تحقیقات بتواند منجر به تولید ثروت شود.
وی ادامه داد: در همین زمینه اقدامات مناسبی در مراکز این دانشگاه انجام شده و محصولات خوبی نیز به مرحله تولید و تجاری سازی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بحث هوش مصنوعی در دست پیگیری است و برای فعالیت در این حوزه از پژوهشگران دانشگاه شیراز نیز دعوت به همکاری می‌کنیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضمن تاکید بر لزوم تجهیز دانشگاه‌های نسل بعدی به هوش مصنوعی، گفت: باید برنامه‌ریزی‌ها در این دانشگاه در جهت حرکت به این سمت باشد.
لطفی اضافه کرد: آینده دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف استان فارس نیز در این است که این دانش را بشناسند و از آن استفاده کنند.
هم‌افزایی علمی دانشگاه‌ها به حل مشکلات استان کمک خواهد کرد
رییس دانشگاه شیراز هم در این آیین بیان داشت: هم‌افزایی و مراودات علمی و پژوهشی دانشگاه‌ها سبب خواهد شد که مسائل و مشکلات موجود در استان فارس به طریق علمی و به شکل خوب و عقلانی حل شود.
حمید نادگران افزود: هم اینک هم‌افزایی بسیار خوبی در فارس در این زمینه آغاز شده و با کوشش همگان، این تعامل و همکاری بین مراکز علمی و پژوهشی استان ادامه خواهد یافت.
در ادامه این آیین از پژوهشگران برتر استان فارس در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف تجلیل شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان فارس ثروت دانشگاه علوم پزشکی فناوری هوش مصنوعی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد شریفی امروز، ۲۹ فروردین با اشاره به اینکه ۱۷ آوریل برابر با ۲۹ فروردین به عنوان روز جهانی هموفیلی نامگذاری شده است، گفت: براساس بسته‌های حمایتی ابلاغی وزارت بهداشت، خدمات مورد نیاز به بیماران هموفیلی با هدف کاهش هزینه‌های تشخیص و درمان در مرکز آموزشی درمانی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز به عنوان تنها مرکز جامع هموفیلی دانشگاه ارایه می شود.

وی ادامه داد: ویزیت بیماران توسط پزشک فوق تخصص خون و سرطان‌شناسی، فیزیوتراپی، دندانپزشکی، تهیه و توزیع فاکتورهای انعقادی رایگان، تزریق فاکتورهای نادر انعقادی و فرآورده‌های خونی، آموزش، مشاوره و مددکاری به بیماران مبتلا به هموفیلی ارائه می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اعلام اینکه بیشتر بیماران مبتلا به هموفیلی دارای پیشینه خانوادگی خونریزی هستند، ادامه داد: از مجموع بیماران شناسایی شده، حدود ۴۲۲ نفر به هموفیلی نوع A ، بالغ بر ۵۵ نفر به هموفیلی نوع B و حدود ۴۴۱ نفر به سایر اختلالات انعقادی مبتلا هستند.

شریفی اضافه کرد: بر همین اساس، ۶۶۷ مرد و ۲۵۱ مورد زن مبتلا به هموفیلی تاکنون در شیراز و شهرستان‌های استان فارس شناسایی شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: تغذیه سالم، ورزش منظم و مستمر، پرهیز از استرس و فشارهای روانی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تا حد قابل توجهی می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های خاص پیشگیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • توسعه کمی و کیفی خدمات آزمایشگاهی در فارس
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • «محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد