Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، سرپرست جدید تیم فوتبال این باشگاه را انتخاب کرد. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از اختلاف میان مهدی تارتار و داریوش حسن‌پور، سرمربی و سرپرست تیم نفت مسجدسلیمان و کناره‌گیری حسن‌پور از سمت خود، مدیرعامل باشگاه نفت امروز (چهارشنبه) روح‌الله بهمنی را به عنوان سرپرست جدید تیم انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فصل گذشته در همین سمت مشغول به کار بود.

کناره‌گیری سرپرست نفت مسجدسلیمان

شاگردان تارتار اکنون در تهران به سر می‌برند و تمرینات خود را در پایتخت دنبال می‌کنند. زردپوشان عصر فردا برای دیدار مقابل پارس جنوبی عازم جم می‌شوند.

همچنین باشگاه نفت مسجدسلیمان بابت پیروزی اخیر نفتی‌ها مقابل سایپا، پاداشی برای آنها در نظر گرفته که قرار است پیش از مصاف با پارس پرداخت شود.

نفت مسجدسلیمان از ساعت 16:30 روز شنبه آینده، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه تختی جم، میهمان پارس جنوبی خواهد بود.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مهدی تارتار فوتبال نفت مسجدسلیمان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهدی تارتار فوتبال نفت مسجدسلیمان مهدی تارتار فوتبال نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال برگزار نمی‌شود و آبی‌پوشان از فردا تمرینات خود را برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور تبریز پیگیری می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال استقلال، تمرین امروز (یکشنبه) این تیم برگزار نخواهد شد و بازیکنان به استراحت می‌پردازند. قرار است تمرینات استقلال از فردا برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور تبریز در کمپ مرحوم ناصر حجازی پیگیری شود.

تیم استقلال 12 اردیبهشت ماه در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت.

پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • پیروزی یک نیمه‌ای ملوان با گلزنی دوباره سلیمانی
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند