Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@08:30:03 GMT

پلیس میلیونر قلابی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۸۹۴

پلیس میلیونر قلابی دستگیر شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در تاریخ ۲۴ شهریورماه امسال ماموران دژبان ناجا در یکی از خیابان های جنوب تهران متوجه فردی که لباس کارکنان پلیس راهور را با درجه سرگردی بر تن کرده بود، شده و رفتار این فرد را تحت نظر قرارداده و متوجه شدند که این فرد در حال جریمه کردن خودروی شهروندان است اما جریمه را نقدا دریافت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا نیز به این فرد نزدیک شده و مدارک شناسایی‌اش را درخواست کردند.

با نزدیک شدن ماموران به این فرد، مشاهده شد که لباس او با لباس فرم کارکنان پلیس راهور نیز تفاوت داشته و یک پیراهن مردانه سفید است. پس از تقاضای مدارک نیز این فرد اعلام کرد که مدارکش را به همراه نداشته که در همین راستا او دستگیر شد، اما در حین انتقال به کلانتری فرار کرد، اما خودروی این فرد توقیف شده و به  کلانتری ۱۷۹ خلیج تحویل و پس از تشکیل پرونده برای شناسایی به پلیس آگاهی ارجاع شد.
در ادامه در بازرسی از خودروی متهم تعداد زیادی گواهینامه افراد مختلف کشف و با دعوت از آنان مشخص شد که این رانندگان وجوه مختلفی را به متهم پرداخت کرده اند تا کار آن‌ها را در راهور انجام دهد. کارآگاهان هویت این فرد به نام  «سعید» را شناسایی کردند و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم پیش از این نیز با به جرم‌های سرقت مسلحانه، غصب عناوین و کلاهبرداری دستگیر شده است.

 با هماهنگی های قضائی تیمی از کارآگاهان اداره پنجم به مخفیگاه وی اعزام شدند و او را دستگیر کردند. متهم در همان بدو ورود به پلیس آگاهی به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد که در تهران و قم با پوشش افسر راهور تردد می‌کرده و خود را رئیس ستاد ترخیص، کارشناس ایران خودرو از راهور یا سرگرد شاغل در پلیس راهور معرفی میکرده و به بهانه‌هایی از جمله فروش خودروی سهمیه‌ای، استخدام در ستاد ترخیص، کم کردن جریمه و اخذ گواهینامه و جواز ساخت منزل و ... از مردم مبالغ زیادی پول دریافت می‌کرده است.

متهم در ادامه اظهاراتش نیز گفت با وجود داشتن همسر و سه فرزند، چند ماه پیش تحت عنوان سرگرد راهور با خانم جوانی ازدواج کرده و وی و خانواده اش را فریب داده و از باجناق، خواهر همسر و همسایه‌ها و هر فردی که احساس ‌می‌کرده می‌شود با کلاهبرداری مبالغی پول از او گرفت پول دریافت می‌کرده است.


در پایان مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی با تایید این خبر اعلام کرد که تا کنون ۱۰ تن از شاکیان به پلیس آگاهی دعوت و در مواجهه حضوری متهم را شناسایی کرده اند. همچنین متهم از مال باختگان بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اخاذی کرده است و با دستور بازپرس شعبه ۷دادسرای ناحیه ۳۴ روانه زندان شده است. 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس اخاذی پلیس راهنمایی رانندگی پلیس قلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرهنگ صادق شکری افزود: درپی وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در روز ۳۰ فروردین در یکی از محلات ارومیه، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.   وی اضافه کرد: بلافاصله با حضور کارآگاهان در صحنه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در محدوده نزدیک به منزلشان با افراد ناشناس قرار ملاقات داشته که پس از حضور در محل قرار، توسط افراد ناشناس بر اثر اصابت جسم برنده به شدت مجروح و قبل هر اقدام درمانی در محل فوت شده است.  

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: بر اساس اطلاعات واصله و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی افسران جنایی موفق به شناسایی افراد شدند.

سرهنگ شکری اظهار کرد: افراد شناسایی شده با خودرو سمند متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی از طریق سامانه‌های پایشی مسیر فرار آنان شناسایی و امروز با اجرای طرح مهار با همکاری پلیس آگاهی تکاب همه متهمان دستگیر و پس از بازجویی به شرکت در نزاع و مجروح ساختن مقتول اقرار و اعتراف کردند.

وی گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • جزئیات پرونده قاچاق دختران؛ ۸تصویربردار بازداشت شدند
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد