Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مدیریت آموزشی و مشاوره‌ای شغلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تویسرکان، دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری مرکز فنی حرفه‌ای شهرستان تویسرکان و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان اقدام به گشایش مرکز مدیریت آموزشی و مشاوره‌ای شغلی در این واحد دانشگاهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان ظهر امروز در مراسم گشایش این مرکز اظهار کرد: «پیرو تفاهمی که با مرکز فنی حرفه‌ای شهرستان تویسرکان در راستای تبادل تجربیات مشترک در زمینه آموزش و تربیت دانش‌آموز و دانشجوی توانمند و موفق داشتیم، امروز به گشایش این دفتر اقدام کردیم.»

مجتبی بابایی گفت: امیدواریم که با حضور نماینده و مشاور مرکز فنی حرفه‌ای در این واحد دانشگاهی و استقبال دانشجویان علاقه‌مند و مشتاق به یادگیری تخصص‌های جانبی در کنار گذراندن دروس دانشگاهی خود بتوانیم گامی مؤثر در راستای طرح مورد نظرمان که همان طرح «تربیت دانشجوی کارآمد» است، برداریم.

رئیس مرکز فنی حرفه‌ای شهرستان تویسرکان نیز ابراز امیدواری کرد در کنار دانشگاه آزاد اسلامی بتوانیم بحث مشاغل و بیکاری جوانان و به‌خصوص فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را با مهارت‌آموزی که امروز شاهد خلاء آن هستیم را پوشش دهیم و بر اساس نیاز بازار کار خدمات خوبی به دانشجویان داشته باشیم.

رضا حکمتی با بیان اینکه امروز با خیل فارغ‌التحصیلان بیکار مواجه هستیم و اکثر آنها هم فاقد مهارت هستند، خاطرنشان کرد: «جامعه امروز ما نیازمند این هست که دستگاه‌ها و ادارات مربوط به‌خصوص دانشگاه‌ها و مراکز فنی حرفه‌ای و بخش صنعت دست به دست هم بدهند تا بتوانیم مشکل اشتغال را تا حد امکان کنترل کنیم.»

وی افزود: «بر همین اساس مقرر شد تا یکی از همکاران فنی حرفه‌ای روزانه به مدت دو ساعت در این مرکز برای ارائه مشاوره به دانشجویان حضور یابد تا دانشجویان بتوانند با استفاده از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های تخصصی وی، دوره‌های کارورزی و کارآموزی خود را در مراکز فنی حرفه‌ای و زیر نظر مربیان این مرکز بگذرانند و در پایان بتوانند حرفه‌ای مناسب علاوه بر رشته تحصیلی خود را فرابگیرند.»

رئیس مرکز فنی حرفه‌ای شهرستان تویسرکان با تأکید بر برگزاری دوره‌های پیشرفته و تخصصی و پرکاربرد توسط استادان و مربیان این مرکز، ابراز امیدواری کرد در آینده‌ا‌ی نزدیک شاهد رونق بازار کار در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مدیریت چرای دام در خاتم

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی مدیریت چرا‌ی دام با حضور کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و جمعی از بهره برداران، مرتعداران، همیاران طبیعت برگزار شد.   این دوره آموزشی با هدف افزایش آگاهی و مهارت دامداران و بهره برداران منطقه در خصوص مسائل مختلف چرا، شرایط و زمان مناسب ورود و خروج دام به مرتع، آشنایی با قوانین و مقررات منابع طبیعی، زمان مناسب بهره برداری، نحوه استفاده از مرتع متناسب با شرایط رویش و اکولوژی گیاهی در روستای قناتو شهرستان خاتم برگزار شد.   در پایان این دوره به سؤالات و ابهامات شرکت کنندگان در خصوص پروانه چرا و طرح‌های مرتعداری پاسخ داده شد.

دیگر خبرها

  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • زمان مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای
  • اهدای ۲ قطعه زمین به متراژ ۶ هزار مترمربع برای اجرای برنامه‌های دانشگاه آزاد بوشهر