Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:32:27 GMT

قیمت خرید و فروش خانه در منطقه ۸ تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۱۹۸۱

قیمت خرید و فروش خانه در منطقه ۸ تهران

به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،لیست آپارتمان های مسکونی در منطقه ۸ تهران به شرح زیر است. توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

آخرین اخبار مربوط به مسکن را اینجا بخوانید

قیمت روز فروش مسکن  آدرس  متراژ عمر ساختمان(سال)
قیمت فروش (تومان) محله جمالزاده، خیابان نیلوفر 100 2 2,100,000,000 محله هفت تیر، کوی جار  63 18 1,291,500,000 محله کردستان، انتهای خیابان 27 غربی  137 15 2,740,000,000 محله بلوار کشاور ،خیابان فلسطین  155 32 3,100,000,000 محله قائم مقام ، خیابان گلریز  150 14 3,150,000,000 محله وزرا  ،خیابان چهاردم  135 21 3,500,000,000 محله کریمخان ، خیابان سنایی 152 30 4,104,000,000

 

 

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مسکن خرید خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پروژه احداث زیر گذر حصه شمالی در این منطقه خبر داد و گفت: این پروژه به ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در دیدار با شهروندان این منطقه در مسجد حجتیه که با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان و جمعی از معاونان منطقه برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات محله شیخ طوسی غربی اظهار کرد: خدا را شاکرم که در جمع صمیمانه شما هستم تا بتوانم در حد توان درخواست‌های شما را اجابت کنم.

وی تصریح کرد: تسهیل در تردد، افزایش مسائل ایمنی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و اتصال حصه شمالی به حصه جنوبی از ویژگی‌های احداث پروژه زیر گذر حصه شمالی است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: احداث پارک ۲۶ هزار متری حصه و پارک رئیسی در دستور کار قرار دارد که به دلیل مجاورت در حصه اتفاقات خوبی را برای این محله رقم خواهر زد.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه در سال گذشته احداث میدان عروج و میدان مدرس در منطقه ۱۰ اتفاقات خوبی را به ارمغان آورده است، خاطر نشان کرد: در سال جاری ساماندهی محله اطشاران با ۲۰ میلیارد تومان هزینه در دستور کار قرار گرفته است و این موضوع در خواست ۲۰ ساله مردم بوده که به منصه ظهور می‌نشیند.

وی با تاکید بر اینکه محرومیت‌زدایی و محله محوری دو رویکرد مدیریت شهری در دوره ششم است، خاطرنشان کرد: بودجه منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است و از این میزان ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه محله محوری برای ارتقا و ساماندهی محلات حصه، اطشاران، ۲۴ متری و مصلی در نظر گرفته شده است‌.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه این با بیش از ۲۵۰ هزار نفر یکی از مناطق وسیع و پرجمعیت شهر اصفهان است، ادامه داد: منطقه ۱۰ با ۱۰۰ مسجد و حسینیه و خیریه‌های متعدد از تنوع و تکثر بسیاری برخوردار است.

صیرفی‌نژاد خاطر نشان کرد: در راستای شهروندمحوری، پیشرفت و آبادانی محله حصه یکی از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: شهروندان محلات حصه، ۲۴ متری و مصلی در دفاع مقدس پیشتاز بوده‌اند و بیش از ۱۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و ما امروز مفتخریم که خدمتگزار این مردم باشیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به توسعه محله مصلی گفت: پارکینگ طبقاتی با ۳۵۰ متر زیربنا برای کاهش بار ترافیکی در این محدوده احداث می‌شود.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: بازسازی زمین‌های ورزشی روباز، تجهیز آلمان‌ها و مبلمان‌های شهری از موضوعات در دست اقدام در این محله است.

وی با اشاره به اجرای طرح فانوس‌ها و چشمه‌های نورانی در شهر گفت: با توجه به گستره جمعیت در محلاتی که فاقد مسجد هستند این طرح در دستور کار قرار دارد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه توسعه مساجد بستری برای تقویت اجرای فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و دینی است، خاطرنشان کرد: در این راستا توسعه مسجد حجتیه در خیابان شیخ طوسی غربی در دستور کار قرار گرفته است.

اجرای پروژه بازآفرینی محله عطار در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان

صیرفی‌نژاد تصریح کرد: اواخر سال گذشته پروژه بازآفرینی محله عطار در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان در کمیسیون ماده ۵ مصوب شد و امیدوارم با همکاری مردم این پروژه به منصه ظهور برسد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه بازآفرینی محله عطار با مشارکت مردم به سهولت انجام می‌شود، تصریح کرد: دفتر بازآفرینی محله در این محدوده مستقر می‌شود که از شهروندان محله و مغازه داران درخواست می‌شود نهایت همکاری را با متولیان اجرای پروژه بازآفرینی و مدیریت شهری داشته باشند تا یک اتفاق خوب و شایسته برای این محله رقم بخورد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه احداث امتداد خیابان میرزای شیرازی به طول ۷۰۰ متر و عرض ۳۶ متر در طرح تفصیلی مصوب شده است که با مشارکت مردم اجرا می‌شود؛ این طرح بسیار بزرگ است و در آن ۱۵۰ پلاک خانه آزادسازی می‌شود و برای اجرای آن نیز ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برآورد هزینه شده است.

صیرفی‌نژاد افزود: احداث انتهای خیابان شهید رضائیان به سمت خیابان لاله و تملک خیابان کشاورز و عسگریه دوم نیز از اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه احداث و تملک خیابان میرزای شیرازی به سمت خیابان لاله در مرحله اول انجام می‌شود که از همه ساکنان درخواست می‌شود نهایت همکاری را با شهرداری داشته باشند تا اقدامات به سهولت و در کوتاه‌ترین زمان اجرا شود.

وی تاکید کرد: مشارکت مردم و سعه‌صبر آن‌ها در اجرای پروژه‌های آزادسازی و تملک از اهمیت بسیاری برخوردار است تا اقداماتی ارزنده در راستای توسعه و آبادی محلات اجرا شود.

کد خبر 747796

دیگر خبرها

  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • قیمت خانه در تهران چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان