Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-24@04:25:50 GMT

بي‌توجهي راننده در لوشان حادثه آفريد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۲۱۱۶

بي‌توجهي راننده در لوشان حادثه آفريد

خبرگزاری آریا- سرپرست پلیس راهور گیلان از تصادف یک پراید با یک دستگاه کامیون در شهر لوشان و مجروح شدن 4 تن در این حادثه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "امیر طالبی" گفت: در پی اعلام مركز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در سه راهی سیردان شهر لوشان، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی افزود: پس از حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه پراید با 4 سرنشین حین تردد در محل اعلامی با یك دستگاه كامیون ولوو برخورد كرده است.
وی بیان داشت: در این حادثه راننده 35 ساله سواری پراید به همراه 3 سرنشین این خودرو مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
سرهنگ طالبی تصریح كرد: کارشناسان پلیس راهور علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه راننده پراید در هوای بارانی و لغزنده بودن جاده اعلام كرده‌اند.
سرپرست پلیس راهور استان از رانندگان خواست، ضمن توجه کامل به مقررات، همواره با سرعت مطمئنه رانندگی كنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بی توجهی راننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 

سرهنگ مجید رنجبر،کارشناس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: صبح امروز و در ساعت ۰۶:۴۰ یک فقره تصادف منجر به جرح در مسیر شمال به جنوب فداییان پایین‌تر از بزرگراه بعثت بین یک دستگاه پژو پارس و ۲۰۶ روی می‌دهد. 

وی افزود: راننده پژو پارس در حال پنچرگیری وسیله نقلیه خود بوده که یک دستگاه ۲۰۶ که در این مسیر در حال تردد بوده به دلیل عدم توجه به جلو با پژو پارس برخورد و در اثر این حادثه به فضای سبز منحرف و بالاخره متوقف می‌گردد. 

سرهنپ رنجبر گفت: این برخورد منجر به جرح راننده ۲۰۶ می‌گردد. 

سرهنگ رنجبر افزود: رانندگان می‌بایست از مثلث شبرنگ که جزء ملزومات خودرو می‌باشد حین توقف‌ها استفاده نمایند تا دیگر رانندگان بتوانند به موقع از حضور و توقف خودور‌ها مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • عدم توجه به جلوی راننده ۲۰۶ حادثه ساز شد 
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد