Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه علم وادب (شهرداری تبریز) با انتشار بیانیه‌ای انصراف خود را از ادامه مسابقات اعلام کرد.
در این بیانیه آمده است: چنانچه ورزش دوستان استان مستحضرند، شهرداری تبریز در اقدامی عجیب تمام تیم‌های ورزشی خود را منحل کرد و باشگاه علم وادب با انگیزه جلوگیری از انحلال یا خروج تیم از استان قدم برداشت و با پرداخت هزینه‌های هنگفت اقدام به خرید امتیاز تیم فوتبال کرد، اما متاسفانه تحرکات، سنگ اندازی و اقدامات دور از شان برخی از عوامل شهرداری باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای این تیم در طول مسابقات شد که حاصل آن نتایج ضعیف این تیم در لیگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه خاطرنشان شده است: شهرداری تبریز پیش از این تمامی مشکلات را متوجه هیئت فوتبال می‌دانست که با پیگیری‌ها و بررسی‌های این باشگاه مشخص شد که هیات فوتبال هیچ نقشی در بروز این مشکلات ندارد.
حال نزدیک یک ماه است که به صورت شبانه‌روزی و ترتیب دادن جلسات متعدد درجهت رفع مشکلات این تیم اقدامات لازم را انجام داده که متاسفانه شهرداری تبریز هیچگونه ترتیب اثری به این جلسات نداده و حتی کار به جایی رسیده که صورت‌جلسه فرماندار محترم را نادیده گرفته و قدمی برای رفع مشکلات تغییر نام این تیم برنداشته و همین امر موجبات ضرر‌های شخصیتی و مالی جبران ناپذیزی را فراهم آورده است.
در این بیانیه افزوده شده است: این باشگاه با خرید امتیاز و تحمل هزینه‌های هنگفت دین خود را به جامعه فوتبال استان ادا نمود و، چون احساس می‌کند بعضی‌ها این مسئله را برنمیتابند و با خصومت‌های شخصی مشکلات این تیم را روز به روز افزایش می‌دهند که نتیجه آن کسب نتایج ضعیف و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات است. از این رو باشگاه دیگر خود را مستحق این همه بی مهری از طرف شهرداری و برخی افراد مغرض که منافع خود را در خطر دیده اند ندانسته و با کسب اجازه از همه مسئولین، همشهریان و جامعه ورزشی استان تا تعیین تکلیف نهایی و تغییر نام تیم از ادامه مسابقات خودداری می‌کند.
تیم شهرداری تبریز با ۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی رقابت‌های فوتبال دسته یک قرار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: تمرکز مدیریت‌ شهری بر محلات کم برخوردار تبریز منجر به توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در منطقه ۱۰ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، موسی زارعی صبح امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در بازدید از مناطق کم برخوردار با اشاره به برنامه‌ها و اهداف شهرداری منطقه ۱۰ مبنی بر ارائه خدمات گسترده در این مناطق اظهار کرد: با توجه به اینکه رویکرد این منطقه در خصوص بافت کم برخوردار توانمند سازی، ساماندهی و رفع معضلات و مشکلات این نقاط است.

وی افزود: ضمن اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی در این نقاط فعالیت‌های حوزه خدماتی نیز در این محلات از جمله اقدامات اساسی بوده که هم اکنون توسط حوزه خدمات شهری به صورت پاکسازی محله‌ای در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با حضور در میان اهالی از نزدیک مشکلات این محلات را مورد بررسی قرار داد و با هدف پاکسازی، اصلاح آبروها، پله‌گذاری و اصلاح آسفالت دستورات لازم را برای حل و فصل مشکلات مطرح شده صادر کرد.

زارعی با بیان اینکه تا حد امکان تمام نیازهای ساکنان این محلات را رفع کند و به مطالبات شهروندان پاسخ دهد، تصریح کرد: با توجه به مسائل مطرح شده امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکلات اقدام و برای توسعه متوازن و پایدار تمام محلات منطقه، گام مؤثری برداریم.

دیدار و گفت‌وگوی رو در رو با ساکنان محلات کم‌برخوردار و حاشیه نشین و بررسی مشکلات آن‌ها از اهم موارد بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۰ بود.

کد خبر 746852

دیگر خبرها

  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • رای عجیب کمیته انضباطی برای فوتبال زنان!
  • انصراف بایرن: زیدان از فهرست خارج شد