Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز گفت: به دنبال میز و صندلی در فدراسیون نیستم و دوست ندارم حتی 6 ماه هم به عنوان سرپرست بمانم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهنام حبیب‌زاده در مورد شرایط فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: فدراسیون در چند سال گذشته با همکاری خانواده تنیس روی میز ازجمله هیات‌ها، مربیان و بازیکنان موفقیت خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که با رادیو ورزش صحبت می‌کرد، در مورد مسابقات انتخابی المپیک که در کشور پرتغال برگزار خواهد شد گفت: در جلسه‌ای که برای آمادژیگ هرچه بهتر تیم ملی با کادر فنی داشتیم قرار شد سرمربی تیم ملی یک کمک‌مربی، روانشناس و مربی تغذیه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انتخاب و به ما معرفی کند. از سوی دیگر برای بالا بردن انگیزه بازیکنان مبلغ 200 میلیون تومان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان پاداش در نظر گرفته‌ایم. در صورتی که بتوانیم سهمیه تیمی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیریم بعد از والیبال و بسکتبال سومین رشته‌ای هستیم که در بخش تیمی به المپیک می‌رویم.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: با بچه‌ها صحبت کردیم که تمام تلاش خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهند. آنجا آوردگاه مهمی است و همه تیم‌ها با قدرت زیاد شرکت می‌کنند. کار سختی داریم اما قرعه‌کشی خیلی تاثیر دارد. سعی می‌کنیم با آنالیز کادر فنی با شناخت خوبی از حریفان به پرتغال برویم.

وی با اشاره به اردوی خارجی تیم ملی گفت: نوشاد و نیما عالمیان، امیرحسین هدایی، امین احمدیان و حمیدرضا طاهرخانی نفراتی هستند که به این مسابقات اعزام خواهند شد و قبل از مسابقات یک اردوی خارجی یک هفته‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از 25 دیماه در کشور مجارستان خواهند داشت و از دوم بهمن مسابقات انتخابی آغاز می‌شود.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز در مورد آغاز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات عنوان کرد: از زمانی که بنده به عنوان سرپرست انتخاب شدم، یک هفته بعد ثبت‌نام‌ها آغاز شد و سرعت خوبی در انجام مراحل قانونی داشتیم. من دوست ندارم 6 ماه یا یک سال در فدراسیون به عنوان سرپرست بمانم و خدای ناکرده به دنبال میز و صندلی باشم. اعتقاد قلبی من این است که کسی که رئیس فدراسیون می‌شود با یک دورنمای 4 ساله می‌تواند کارهای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دهد.

حبیب زاده در مورد اینکه فکر می‌کنید انتخابات چه زمانی برگزار خواهد شد گفت: تا دوم دیماه ثبت‌نام‌ها تمام می‌شود و بعد از انجام تایید صلاحیت‌ها فکر میکنم بهمن‌ماه انتخابات برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی تنیس تیم ملی خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش

به گزارش خبرنگار مهر، طولانی شدن دوره سرپرستی در فدراسیون شطرنج اعتراض برخی از اعضای مجمع این فدراسیون را به همراه داشته است طوریکه حدود ۱۵ نفر از آنها امروز سه شنبه (۲۸ فرودین) به محل وزارت ورزش رفتند تا درخواست رسمی خود برای برگزاری زودتر انتخابات این فدراسیون را مطرح کنند.

البته که برگزاری انتخابات فدراسیون شطرنج با حضور شادی پریدر سرپرست فعلی فدراسیون، خواست اعضایی است که به وزارت ورزش رفتند اگرچه آنها اصلا اجازه ورود به وزاتخانه را پیدا نکردند تا با وزیر یا یکی از معاونانش ملاقاتی داشته باشند.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده که شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش مانع از ورود اعضای مجمع فدارسیون شطرنج به داخل وزارتخانه شده است و همین مسئله معطلی آنها در خارج از ساختمان را به همراه داشته است.

فدراسیون شطرن از خرداد سال گذشته و با استعفای حسن تامینی وارد دوره سرپرستی شد. شهرام عظیمی از ۲۳ خرداد سرپرست این فدارسیون شد اما درادمه و از ۲۷ آذر این مسئولیت به شادی پریدر سپرده شد.

کد خبر 6079667

دیگر خبرها

  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • بوکرتی: دوست‌ دارم شاهد بازگشت هاردی بویز به WWE باشم
  • ثبت‌نام ۱۵ نفر در انتخابات فدراسیون شطرنج/ پریدر نیامد
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی شد
  • پریدر استعفا داد،جوانمرد تنها گزینه جدی/ حضور سرپرست و نایب رئیس سابق فدراسیون شطرنج در انتخابات
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش