Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:59:21 GMT

کاهش سه‌ساعته فعالیت موزه ملی در ۲۱ آذر

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۲۲۲۱

کاهش سه‌ساعته فعالیت موزه ملی در ۲۱ آذر

موزه ملی ایران پنجشنبه (۲۱ آذرماه) سه ساعت از زمانِ کاری خود کم می‌کند تا بخشی از تاسیسات موزه‌ای را ایمن‌سازی کند.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی موزه ملی ایران اعلام کرد: «موزه ملی ایران با هدف «بهینه و ایمن سازی پست برق» پنج‌شنبه (۲۱ آذر) از ساعت ۱۴ تعطیل است.»

موزه ایران باستان و موزه دوران اسلامی دو بخش فعال موزه ملی ایران در شش ماه نخست سال از ساعت ۹ تا ۱۹ و در شش ماه دوم سال از ساعت ۸ تا ۱۷ پذیرای علاقه‌مندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نمایشگاه «میراث باستان‌شناسی اسپانیا» تا ۲۶ فروردین سال آینده، هر روز به جز روزهای دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۶ فعال است، هزینه‌ بازدید از این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان به جز گروه‌های دانش‌آموزی پنج‌هزار تومان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موزه ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند

محمد مهدی ضیاءالدینی معاون خدمات شهری شهرداری زرند بیان اینکه ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر سبب افزایش ایمنی و کاهش خطرات در این مکان‌ها می‌شود گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و استفاده بیشتر شهروندان از این مکان‌های عمومی سازمان‌های تحت نظر این معاونت با همکاری یکدیگر ایمن سازی بوستان‌های شهر را اجرایی خواهند کرد.

وی با اعلام اینکه ایمن‌سازی کلیه محیط‌های عمومی در اولویت کار این معاونت قرار دارد گفت:این طرح با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و در راستای حفظ جان شهروندان اجرایی خواهد شد.

ضیاءالدینی معاونت خدمات شهری در ادامه افزود: یکی دیگر از اقدامات این حوزه که در راستای افزایش ایمنی شهروندان اجرایی شده است نصب کلید محافظ جان بر روی کلیه پایه‌های چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و بعضی ایستگاه‌های اتوبوس شهری می‌باشد.

وی افزود: از ده چهارراه سطح شهر تاکنون شش چهارراه به این سیستم مجهز شده و به زودی سایر چهارراه‌ها نیز به انجام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از روسای سازمان‌ها اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح شاهد افزایش ایمنی سطح شهر باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در استان البرز از دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • آغاز ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • ایمن‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده در منطقه ۹ اصفهان
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال