Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@23:46:45 GMT

رونمایی از یك هزار شغل جدید طی دهه فجر در پست فارس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۲۲۲۳

رونمایی از یك هزار شغل جدید طی دهه فجر در پست فارس

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیرکل پست استان فارس با اشاره به فعالیت‌های این اداره‌كل گفت: امسال و برای نخستین بار در راستای اقتصاد مقاومتی بالغ بر 1070 شغل جدید در این مجموعه در ایام دهه فجر رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایكنا از فارس، محسن مفتح، مدیركل پست فارس امروز، 20 آذر در جمع شماری از کارشناسان حوزه اقتصادی، گمرکی و بانکی استان با بیان اینكه امسال و برای نخستین بار در راستای اقتصاد مقاومتی بالغ بر 1070 شغل جدید در این مجموعه رونمایی خواهد شد، گفت: این میزان اشتغال‌زایی در زمینه تامین مایحتاج ضروری شهروندان در راستای اقتصاد مقاومتی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و تدوین راهبرد جدید در ایام‌الله دهه فجر امسال رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از این تعداد، 470 شغل به صورت مستقیم و 600 شغل به صورت غیرمستقیم در بزرگترین مجموعه تامین مایحتاج ضروری شهروندان در شرق شیراز ایجاد می‌شود.
مفتح با بیان اینکه مجموعه پست برای فراهم کردن این میزان زمینه اشتغال هزینه‌ای را متحمل نشده است، گفت: تقویت و حمایت از ورود بخش خصوصی به حوزه ایجاد اشتغال مولد و کارآفرینی از سیاست های راهبردی پست در استان فارس است.
مدیرکل پست استان فارس یادآور شد: در شرایط کنونی بهترین شیوه ایجاد اشتغال فراهم کردن بستر مناسب برای مشارکت بخش خصوصی در مولفه‌های تدوین شده است.
مفتح اضافه کرد: معتقدیم بخش خصوصی مهم‌ترین مسئولیت را در زمینه اشتغال‌زایی در جامعه برعهده دارد و پست با فراهم کردن زیرساخت‌هایی از این بخش حمایت و پشتیبانی می‌کند.
مدیرکل پست فارس ادامه داد: با بهره‌گیری مناسب از توان بخش خصوصی می‌توان اقتصاد مقاومتی، کاهش هزینه‌ها، بهره‌وری مطلوب، اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری را به وضوح مشاهده کرد.
مفتح تاکید کرد: با توجه به موقعیت زیرساختی پست شیراز این مجموعه می‌تواند سهم مهمی در ارتقای شاخص‌های رفاهی، معیشتی و خدماتی ایفا کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس سياست و اقتصاد شغل جديد پست فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بعد از ظهر دوشنبه در این مراسم اظهار داشت: میر مهنای بندر ریگی شخصیت مهمی است که در ۲ جبهه مبارزه با استعمار هلند و همچنین افراد داخلی که هم پیمان استکبار بوده و معاهدات تجاری با هلند داشتند و در راستای تخریب ایشان کار می‌کردند، مبارزه می‌کرد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: میر مهنا در دو جبهه‌ی دفاع از ملیت کشور در مقابل استعمارگران هلند و حراست از مستضعفین و حفظ اموال مردم که مورد تاراج بود به فعالیت می‌پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در ابتدای این مراسم گفت: آنچه که اهمیت آبراه راهبردی خلیج فارس را دوچندان می‌کند زیست گفتمانی در اطراف آن است که پررنگ‌ترین کلیدواژه این گفتمان مقاومت است.

حجت‌الاسلام محمد قادری ابراز داشت: در پنج قرن مقاومت استان بوشهر چهره‌هایی به عنوان طلایه‌دار شکوه خلیج فارس هستند که کمتر به آن‌ها پرداخته شده و امسال توسط هیئت راهبر فرهنگی استان سردار میر مهنای بندر ریگی به عنوان پیوست فرهنگی روز ملی خلیج فارس در استان بوشهر انتخاب شد و بناست تمام اقدامات فرهنگی با محوریت شخصیت‌پردازی و هویت‌سازی با ابعاد شخصیتی ایشان رقم بخورد.

وی با اشاره به کنش‌های ملی انجام گرفته در مورد شخصیت میر مهنای بندر ریگی افزود: کنش‌های ملی هم برای ایشان وجود دارد و شخصیت‌هایی که قلم قوی دارند مثل نادر ابراهیمی اثر «بر کرانه‌های آبی سرخ» را برای ایشان می‌نویسد.

گفتنی است، هلندی‌ها در سده هجدهم میلادی ۱۶ سال در جزیره خارگ مستقر بودند و در نهایت در سال ۱۷۶۶ میلادی درگیری‌های طولانی شکل می‌گیرد و در نهایت هلندی‌ها تسلیم و مغلوب میر مهنای بندر ریگی شدند و میر مهنا پس از ۱۶ سال به حضور هلندی‌ها در خلیج‌فارس پایان می‌دهد.

کد خبر 6085618

دیگر خبرها

  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!» با پخش از شبکه امید
  • رونمایی از ترانه تیتراژ «هیس، هیچی نیس!»
  • وزیر اقتصاد: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • رونمایی از تصویر سازی گرافیکی میرمهنای بندر ریگی در بوشهر
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • دولت پرسپولیس و استقلال را قسطی فروخت!