Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرانسیسکو اوانیسلسون ده لیما باربوسا، مهاجم 20 ساله تیم فلومیننزه و آقای گل لیگ زیر 20 سال برزیل است.

طرفداری- اوانیلسون مهاجم 20 ساله برزیلی تیم فلومیننزه است که در قابلیت بازی در پست هافبک را هم دارد و هم در این فصل و هم در فصل قبل مورد توجه باشگاه لیورپول بوده است.

به نوشته میرور، اوانیلسون مهاجم جوان برزیلی درباره آینده خود صحبت کرده است، این بازیکن مدت ها توسط استعداد یاب های باشگاه لیورپول زیر نظر گرفته شده است و باشگاه لیورپول با نمایندگان این بازیکن درباره شرایط انتقال تماس هایی داشته اند و از پیشرفت او در فلومیننزه آگاه هستند، هرچند هنوز به طور رسمی پیشنهادی ارائه نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اوانیسلون موفق شد در دیدار برابر کورینتیانس در لیگ برزیل اولین گل های رسمی خود را در رده بزرگسالان به ثمر برساند و در مقابل این تیم بریس کرد، قرارداد وی در ماه فوریه به اتمام می‌رسد و گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه دیگر قصد ماندن در فلومیننزه را ندارد. پس از بازی با کورنتیانس، اوانیلسون درباره لینک شدنش به لیورپول صحبت کرده بود:

باید با هیئت مدیره فلومیننزه صحبت کنم تا بهترین وضعیت برای من رقم بخورد، مدت هاست که در حال مذاکره هستیم و باید ببینیم چه چیزی بهتر است. منتظر هستم ببینم چه خواهد شد، من چیزی نمی دانم، این باشگاه است که درهارا به روی من باز خواهد کرد، من خوشحالم و واقعا می‌خواهم بمانم.

اوانیلسون فصل گذشته بهترین گلزن لیگ زیر 20 سال برزیل بود و در تیم سامورین در لیگ اسلواکی هم به صورت قرضی حضور کوتاهی داشت که در 6 بازی برای این تیم 3 گل زد. باشگاه فلومیننزه می‌تواند او را حداقل با رقم 4 میلیون پوند بفروشد تا اینکه قراردادش به اتمام برسد و به صورت رایگان او را از دست بدهد که البته حتی همان رقم 4 میلیون پوند هم برای باشگاه فلومیننزه رقم قابل توجهی است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو

دریافت 12 MB

به گزارش همهشری آنلاین، به گزارش رسانه‌های برزیلی کارمند بانک که از تلاش این زن برای مجبور کردن مردی با ظاهر بی‌حال و صورتی رنگ پریده تعجب کرده بود، با گوشی تلفن همراهش این تصاویر را گرفت و فورا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

پس از اطلاع پلیس از این ماجرای مشکوک، زن مشکوک که اریکا دی سوآز ویه‌ریه‌آ نونژ نام دارد، بازداشت شد. پلیس ریو دو ژانیرو اعلام کرد او چند ساعت پس از مرگ پائولو روبرتو براگا، دایی‌اش و برای خالی کردن سه هزار و چهارصد دلار آمریکا از حساب او، به بانک مراجعه کرده بود.
به گزارش تی‌وی گلوبو برزیل، این زن همچنان در بازداشت موقت به سر می‌برد.

کد خبر 845268 برچسب‌ها خبر مهم بانک برزیل حوادث جهان

دیگر خبرها

  • ترور ناکام یک نفر در برزیل + فیلم
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • اسطوره تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • نوروزیان ششم شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| نوروزیان ششم شد