Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@12:05:40 GMT

اطلس پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری دلگان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۲۲۵۰

اطلس پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری دلگان رونمایی شد

مجتبی شجاعی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم‌اینک برنامه حمایت و توجه به ظرفیت‌های تولید ترشیجات از محصولات بومی منطقه مانند لیموترش، بسته بندی و تولید تی بگ چای ترش، فرآوری و بسته بندی شیر و دوغ شتر، سورتینگ و بسته بندی خرما، تولید و بسته بندی صنایع دستی، تولید بلوک سبک، تولید پوشاک، بسته بندی حنا، تولید روغن موتور و تولید کیک و کلوچه مدنظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی بیان کرد: با تدوین طرح‌های صنعتی، کشاورزی و معدنی گام‌های مهمی برای توسعه و رونق تولید منطقه برداشته شده است.
فرماندار دلگان گفت: هم‌اینک ۱۱ طرح در قالب هزار و ۲۰۰ صفحه سند شامل بیزنس پلاک، معرفی منطقه، توجیه اقتصادی، حجم اقتصادی، حجم سرمایه‌گذاری، حوزه برند سازی، هزینه‌ها و میزان سرمایه‌گذاری و درآمد طرح و غیره تهیه و تدوین شده است. 
وی بیان کرد: دولت آمادگی اعطای مجوزهای لازم جهت تسهیلات کم بهره و واگذاری زمین در ناحیه صنعتی به صورت نیمه رایگان و حمایت از سرمایه‌گذاری را در دلگان دارد.
شجاعی افزود: نزدیکی به بنادر مهم ترانزیت کالا، وجود نیروی کار ماهر، موقعیت جغرافیایی خاص، معافیت‌های مالیاتی، امکان بهره‌برداری از تسهیلات با نرخ سود کمتر از مصوب شورای پول و اعتبار در کنار فرصت‌های منطقه از نقاط قوت دلگان به شمار می‌روند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 درآمد سرمایه گذاری شورای پول و اعتبار شیر صنایع دستی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه

اکبر ایازی با بیان اینکه ۵۰ عنوان برنامه برای هفتمین نکوداشت روز شهرکرد برنامه‌ریزی شده است، گفت: هفته فرهنگی شهرکرد از ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: باتوجه به تقارن دهه باعظمت کرامت با هفته فرهنگی شهرکرد در تمامی برنامه‌ها پیوست مرتبط مدنظر قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: طراحی، رونمایی و چاپ پوستر ویژه هفتمین نکوداشت، غبارروبی امامزادگان دو خاتون (س) شهرکرد، غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام در تپه نورالشهدا شهرکرد، برگزاری جشن هفتمین نکوداشت روز شهرکرد در فرهنگسرای بزرگ، برپایی نمایشگاه اقدامات ادارات در فرهنگسرای بزرگ و برپایی ایستگاه نقاشی و صورت‌آرایی در فرهنگسرای بزرگ از جمله برنامه‌های روز شهرکرد است.

بیشتر بخوانید

پرداختن به هویت شهرکرد نباید به یک روز منحصر شود

ایازی اضافه کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی، چاپ و رونمایی از پنج جلد کتاب، آیین چراغ بران توسط دانش‌آموزان، برگزاری ۷ ویژه‌برنامه در ۷ مسجد محوری، فضاسازی شهر با تصاویر مفاخر، رونمایی از تمبر یادبود و سجع پاکت پست، تور شهرکردگردی، برپایی چایخانه رضوی در میدان امامزادگان دو خاتون، برگزاری شب‌شعر، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در قلعه چالشتر، نمایش و هنر خیابانی (پرفرمنس) و برگزاری ۷ برنامه آموزش‌محور و رونمایی از پیک شهروندی از دیگر برنامه‌های هفتمین نکوداشت روز شهرکرد است.

وی، نشست صمیمی با هنرمندان در مهمانسرای جهانگردی شهرکرد، برگزاری ۳ جشن در پارک‌های ملت، تهلیجان و لاله، همایش فرهنگ و هویت دهکرد در مجموعه رفاهی لاله، برپایی نمایشگاه عکس در تالار آینه‌خانه شهرکرد، نیم‌بها شدن بلیط پردیس سینمایی بهمن، برگزاری ویژه‌برنامه ورزش پهلوانی در زورخانه پوریای ولی، تهیه ۲۰ تخته نمد برای اهدا به میهمانان ویژه، کارناوال شادی در سطح شهر، تولید کلیپ و انتشار در رسانه‌ها و فضای مجازی، تولید و برگزاری تئاتر خیابانی، ساخت و رونمایی از المان مهربانی ویژه ولادت امام رضا (ع) و نورافشانی را از دیگر برنامه‌های این روز برشمرد.

ایازی ادامه داد: تولید دو نماهنگ شهرکردی با صدای هنرمندان حبیبیان و عابدینی، تولید ۲۰ طرح نقوش نمد و برپایی نمایشگاه، ساخت و اهدا ۴۰ تندیس هفتمین نکوداشت، ساخت و نصب پروانه یا کبوتر بر روی ۶۰ چراغ‌راهنمایی و رانندگی، تدوین و انتشار مجموعه مقالات پژوهشی نمد، مسابقات ورزشی در محلات و فضا‌های روباز در ۱۰ رشته ورزشی، برگزاری دو شب جشن و پخش از شبکه جهان‌بین، تهیه و تدوین ۷ کلیپ ویژه شهرکردشناسی، نمایش کلیپ از طریق ویدئو مپینگ برج آزادی تهران و گذر هنر و قاب دهکرد در پیاده‌راه بلوار آیت‌الله کاشانی جدید از دیگر برنامه‌های هفتمین نکوداشت روز شهرکرد است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • نسخه قدرتمندتر ربات انسان‌نمای «اطلس» معرفی شد
  • هفتمین نکوداشت روز شهرکرد با اجرای ۵۰ عنوان برنامه
  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • رونمایی از دستگاه پرس گرم عایق بندی شینه‌های ژنراتور‌های نیروگاهی
  • دستگاه پرکن مایعات روتاری
  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • پتانسیل صادرات بیش از ۶۰۰ هزارتن مرغ در کشور وجود دارد