Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرو اجتماعی ـ فرمانده انتظامی فارس با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس، گفت: کلیه ارگان‌های مربوطه این طرح را با هدف آرامش و آسایش مردم اجرایی می‌کنند.

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم افتتاحیه طرح انتظامی ـ ترافیكی پلیس استان فارس ویژه زمستان 98 امروز، 20 آذرماه در شیراز برگزار شد.
سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در این مراسم با بیان اینکه خدمتگزاری به مردم توفیقی الهی است که نصیب همه ما شده است، گفت: کلیه ارگان‌های مربوطه این طرح را با هدف آرامش و آسایش مردم اجرایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با برنامه‌ریزی، هم‌افزایی و هماهنگی پلیس و سایر نهادهای مربوطه، اقدامات صحیحی را در راستای تسهیل عبور و مرور مردم در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی انجام خواهیم داد.
حبیبی گفت: طرح انتظامی و ترافیكی زمستانه پلیس با همكاری سایر دستگاه‌های امدادی از امروز آغاز و با استفاده از گشت‌های هدفمند پلیس و سایر ارگان‌های مربوطه در جاده‌ها ادامه خواهد داشت.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این طرح سایر نیروهای امدادی از جمله راهداری، اورژانس، آتش نشانی، هلال احمر و ... نیز مشاركت خواهند داشت، گفت: همه مسئولان با توجه به جغرافیایی خاص استان فارس باید در راستای هر چه بهتر اجرایی شدن این طرح همکاری‌های لازم را انجام دهند.
حبیبی با بیان اینکه در این طرح بیش از 600 نیرو از واحدهای عمل‌کننده پلیس مشارکت خواهند داشت، گفت: در این راستا خودروهای ویژه‌ای برای کنترل بیشتر محورها و جاده‌های مواصلاتی در اختیار پلیس راه قرار گرفته است.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از کلیه نهادهای دخیل در اجرای طرح زمستانه پلیس، افزود: امیدواریم با توجه به آمادگی پلیس و نیروهای امدادی و همچنین تعامل و همكاری خوب مردم با خدمتگزاران خود، شاهد كمترین تلفات و حوادث رانندگی در سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی باشیم.
یادآور می‌شود، در پایان این مراسم، رژه خودروهای پلیس و سایر ارگان های دخیل در طرح زمستانه با نظم خاصی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي طرح زمستاني پليس فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه اجرای طرح نور با جدیت و قوت در کنار سایر ماموریت‌های پلیس با قوت ادامه دارد، گفت:با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که با حضور سردار حسین ساجدی نیا، معاون عملیات فراجا، سردار حسن کرمی، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا و ... و به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، رئیس جمهوری، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی گفت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس‌تر از این ماموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن‌گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامد‌های طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این ماموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم، گفت: پلیس در موضوع خودرو‌های توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

رادان همچنین گفت: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر ماموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان از طرح نور فراجا
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس