Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ در تابستان آینده تحولات زیادی خواهد داشت.

طرفداری - قرارداد نویر، مولر، تیاگو، آلابا، خاوی مارتینز و بواتنگ با بایرن مونیخ در سال 2021 به پایان می رسد. مدیران باشگاه می خواهند از مارس 2020 با این بازیکنان مذاکره کرده وضعیت شان را مشخص کنند.

به گزارش کریستین فالک خبرنگار بیلد، مانوئل نویر یک قرارداد جدید دریافت می کند که تا سال 2023 معتبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او نمایش خیلی خوبی در بازی های اخیر داشته و مدیران به او اعتماد دارند. نویر دوباره یک دروازه بان کلاس جهانی شده است. نوبل یکی از گزینه های جایگزینی نویر در طولانی مدت است و فعلا باشگاه قصد ندارد اقدامی در این زمینه انجام دهد.

در مورد توماس مولر فعلا تصمیمی برای تمدید قرارداد وجود ندارد. مولر هم منتظر است ببیند تحولات در بایرن به شکل رقم می خورد. مربی چون فلیک که به مولر اعتماد دارد می تواند روی تصمیم او تاثیر بگذارد. با ماندن فلیک در بایرن، شانس تمدید قرارداد این بازیکن آلمانی هم بیشتر می شود. شاید هم او در تابستان به تیم دیگری برود.

در مورد تیاگو آلکانتارا همه چیز ممکن است. او بزرگ ترین بازنده بایرن در جریان تغییر سرمربی بوده است. تیاگو از وضعیت موجود راضی نیست و احتمال دارد به اسپانیا برگردد. مدیران باشگاه اخلاق این بازیکن را ستایش می کنند چون او در برابر عموم به انتقاد از بایرن نمی پردازد. مذاکره با این هافبک بعد از تعطیلات زمستانی آغاز می شود.

بایرن مونیخ می خواهد قرارداد داوید آلابا را تمدید کند و او هم اگر در قرارداد جدید دستمزد بیشتری دریافت کند، مشکلی با تمدید قرارداد ندارد. او دستمزدی در حد بازیکنان اصلی و مهم تیم چون مولر و نویر می خواهد. البته مدیر برنامه های مختلف، این بازیکن توانمند را به باشگاه هایی چون بارسلونا و رئال مادرید پیشنهاد می دهند.

جدایی خاوی مارتینز از بایرن قابل تصور است. قرار است در تابستان آینده در مورد آینده او در باشگاه مذاکره شود. نمایش این بازیکن برابر گلادباخ نشان داد که او با روزهای اوجش فاصله گرفته است. بعد از 8سال بازی در بایرن مونیخ، مارتینز ممکن است در سال 2020 این تیم را ترک کند.

ژروم بواتنگ می خواهد از بایرن جدا شود و به همین خاطر او یک مدیر برنامه های جدید استخدام کرده است. قرار بود او تابستان گذشته ترانسفر شود اما به خاطر دستمزد بالایی که دارد این انتقال منتفی شد. احتمالا تابستان آینده شاهد جدایی ژروم از این باشگاه آلمانی خواهیم بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است

 رئیس افتخاری بایرن مونیخ، معتقد است که آلونسو در بایرلورکوزن خواهد ماند.

طرفداری | اولی هونس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ، مدعی شده است که احتمال ادامه حضور ژابی آلونسو به عنوان سرمربی بایرلورکوزن در فصل آینده بیشتر از جدایی او از این تیم است.

ژابی آلونسو در لورکوزن عملکردی شگفت‌انگیز داشته و این تیم را در مسیر قهرمانی بوندسلیگا و کنار زدن بایرن مونیخ قرار داده است. عملکرد این مربی جوان اسپانیایی توجه بسیاری را به خود جلب کرده و او به عنوان گزینه اصلی جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول در نظر گرفته می‌شود. بایرن مونیخ نیز خواهان به خدمت گرفتن آلونسو به عنوان سرمربی خود در فصل آینده است، اما هنوز هیچ نشانه‌ای از تصمیم نهایی آلونسو علی‌رغم ادعاهای متناقض وجود ندارد. اولی هونس اما در مورد آلونسو می‌گوید که جذب او در فصل آینده کار دشواری است.

کار بسیار دشواری خواهد بود، نمی‌خواهم بگویم احتمالا غیرممکن است. مشخصا می‌توانم ماندن او را در لورکوزن متصور شوم. آنطوری که من او را شناختم، او تمایل بیشتری به ادامه حضور در لورکوزن دارد چراکه نمی‌خواهد در حال حاضر این تیم را رها کند. او اکنون در باشگاهی کار می‌کند که در حال تبدیل شدن به قهرمان آلمان است.

آلونسو مدیون این باشگاه است و باشگاه نیز مدیون اوست. اگر او دو یا سه سال موفق دیگر داشته باشد، احتمالا خارج کردنش از آنجا آسان‌تر خواهد شد. دوست داریم او را جذب کنیم. اما اگر جوابی نگیریم، وظیفه‌ی مدیریت باشگاه خواهد بود که دنبال گزینه‌های آلترناتیو باشند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • پرخواهان‌ترین مربی جهان در لورکوزن می‌ماند
  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • آب پاکی پدرخوانده روی دست بایرن: ژابی نمی‌آید!‏
  • اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است
  • آلفونسو دیویس نزدیک‌تر از هر زمان دیگری به رئال مادرید
  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • ایجنت آلفونسو دیویس: بایرن مونیخ در حق ما بی‌انصافی کرد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • بازگشت هری کین به ورزشگاه تاتنهام با پیراهن بایرن مونیخ