Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه تلاشگران سلامت با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین خانواده، طرح مشاوره فردی و حقوقی و همچنین آموزش مهارت های زندگی ویژه بانوان را برای زنان روستای برازان از توابع شهرستان سنندج طی 6 جلسه رایگان ارائه می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج،  موسسه تلاشگران سلامت با توجه به حوزه  فعالیت خود  باعنوان اجتماع، سلامت، بهداشت وآگاهی بخشی با  همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان،  کارگاه آموزشی آشنایی با قوانین  خانواده طرح مشاوره فردی و مشاوره  حقوقی و همچنین آموزش مهارت های زندگی ویژه  بانوان را برای زنان در روستای  برازان از توابع شهرستان  سنندج برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کارگاه آموزشی ،  امید رشیدی حقوقدان و مدرس دانشگاه در خصوص مسائل حقوقی،   کژال طلوعی کارشناس ارشد روانشناسی  و مدرس دانشگاه در قالب آموزش مهارت های زندگی و حیات سهرابی و سونیا پرویزی مشاور خانواده  به افراد داوطلب به صورت فردی ،  طی ۶ جلسه خدمات رایگان به بانوان روستای برازان ارائه می‌دهند.

باتوجه به اینکه در  اکثر مناطق حاشیه سنندج  تاحدودی کارهای فرهنگی و اجتماعی شروع شده است این مهم  در این روستا  با استقبال گرمی از سوی زنان روبرو شده و همچنین بر اساس نیازمندی افراد در حوزه مشاوره فردی و آموزش مهارت های زندگی ،به عنوان جامعه ی هدف،  موسسه تلاشگران سلامت با مشارکت و همگرایی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان  به این امر اهتمام ورزیده است.

امید رشیدی حقوقدان و مدرس دانشگاه اظهار کرد: این کارگاه با هدف حفظ کیان خانواده و کاهش آسیب‌ها و تنش‌های خانوادگی و آشنایی زوجین با قوانین و مقررات خانواده و حقوق متقابل زوجین، برگزار شد.

وی از حضور قریب به ۶۰نفر شرکت کننده در این کارگاه آموزشی  با استقبال چشمگیر ساکنین روستای برازان، خبر داد.

رشیدی ضمن تبیین ضرورت حسن معاشرت زوجین و حقوق متقابل آنها، بر لزوم مشاوره حقوقی و مراجعه به مشاورین خانواده قبل از ازدواج تاکید کرد  و  در ادامه به سوالات حقوقی مردم نیز پاسخ داد.

با درخواست حاضرین در این جلسه، برنامه ریزی شد، تا این کارگاه در چندین جلسه دیگر در روستای برازان برگزار و خدمات حقوقی و مشاوره خانواده به صورت رایگان به مردم ارائه شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان سمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به برگزاری ششمین فصل دوره‌های آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری در استان، گفت: این دوره‌های آموزشی توسط موسسات آموزشی مازندران تحت نظارت واحد آموزش گردشگری و براساس سرفصل‌های آموزشی وزارت متبوع برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: آشنایی با قوانین بیمه و مالیات، مدیریت کیفیت تاسیسات، تسهیلگری و کسب و کار کوچک، صرفه‌جویی انرژی در تاسیسات، تسهیلگری و کسب و کار کوچک و بازآموزی راهنمایان گردشگری توسط موسسات آموزشی توسعه اسکان، هفت اقلیم و پیشگامان آوا پارسه در مازندران در شهرستان‌های ساری، بابل، نوشهر و چالوس اجرایی می‌شود.

ایزدی از تکرار برگزاری دوره تسهیلگری و کسب و کار کوچک در نوشهر در روستای کندلوس اشاره کرد و گفت: روند ثبت جهانی روستای کندلوس در حال پیگیری است و با ثبت این روستا فرصت‌های گردشگری زیادی دراین منطقه ایجاد خواهد شد.

او با بیان اینکه این دوره آموزشی در سطح دهیاران و اعضای شورای شهر و روستا برگزار می‌شود، افزود: اهمیت کسب و کار‌های کوچک در خدمت‌رسانی و اشتغالزایی جوامع محلی، شیوه‌های توانمندسازی پروژه‌های خرد گردشگری، اصول تسهیلگری درکسب و کار‌های کوچک گردشگری در جوامع محلی و راه‌اندازی و نحوه مدیریت کسب و کار کوچک از جمله سرفصل‌هایی است که دراین دوره آموزشی ارائه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به این مطلب که بازآموزی قوانین و مقررات بیمه و مالیات برای مدیران تمامی تاسیسات و مشاغل گردشگری، رستوران‌ها و واحد‌های اقامتی، افزود: آشنایی با انواع مالیات‌ها، نحوه محاسبه و پرداخت، چگونگی معافیت پروژه‌های گردشگری، نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتی، آشنایی با انواع بیمه‌ها، قوانین و مقررات بیمه، کارگری و کارفرمایی ویژه فعالان گردشگری و اصول تنظیم بیمه‌ها و مشوق‌های بیمه‌ای از جمله مباحثی است که در این دوره در اختیار مدیران مجموعه‌های مختلف گردشگری قرارمی‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • برگزاری دوره آموزشی برای ۴۰۰ نفر از مربیان و داوران دادرس
  • غرق شدن کودک شبستری در استخر
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج + فیلم
  • انفجار گاز در روستای آساوله سنندج یک مصدوم برجا گذاشت
  • آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران