Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه مردم نهاد آوای قدسیان با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی و افزایش آگاهی و سواد خانواده‌ها، کارگاه‌های آموزشی را توسط مدرسان اهل فن در ناحیه منفصل شهری ننله برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، موسسه مردم نهاد آوای قدسیان با  همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان ، کارگاه آموزشی خانواده و سلامت روان با هدف ارتقاء سطح اگاهی خانواده‌ها در خصوص مفهوم  وتعریف سلامت وبهداشت روان وارائه راهکارهای عملی  جهت تعامل  والدین  با فرزندان ونیز تعامل همسران با هم بر اساس شاخص ها ومعیارهای سازمان بهداشت جهانی در قالب جلسه سلامت روان و الگوپذیری خانواده از آموزه‌های قرآنی در جلسه توجیهی فراگیران قرآن در دو تایم زمانی صبح و عصر توسط  محمد فتحی زاده دبیر موسسه و شمس الله آقابابایی مدرس خانواده در ناحیه منفصل شهری ننله در  سنندج  با حضور ۱۵۰ نفر شرکت کننده  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باتوجه به رویکرد معاونت فرهنگی و  امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان در خصوص بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و آموزش مهارت‌های زندگی و افزایش آگاهی و سواد خانواده‌ها، کارگاه‌های آموزشی توسط مدرسان اهل فن در حاشیه شهر برگزار می‌شود.

شمس الله آقابابایی مدرس خانواده در این کارگاه آموزشی، با اشاره به اهمیت سلامت روان  اظهار کرد: طبق تعریف سازمان جهانی بهداشت، سلامت فقط نداشتن بیماری و نقص عضو نیست بلکه تامین رفاه کامل جسمی، روانی واجتماعی  است.

وی  تصریح کرد: از جمله اقداماتی که  سبب ضمانت سلامت وموفقیت خانواده  در خصوص انسان سازی می‌شود،   توجه به سبک زندگی وایجاد تغییر در راستای  ارتقاء بخشیدن به این مهم بر اساس معیارهای جهانی مفهوم سلامت است.

آقابابایی تاکید کرد: داشتن تغذیه سالم بر اساس هرم غذایی ارایه شده از سوی متخصصان تغذیه  ، قابلیت وتوانایی برقراری ارتباط موزون وهماهنگ با یادگیری ،  توانایی ایجاد تغییر در محیط مادی وانسانی خویش ، پذیرش مسولیت نسبت به خود ودیگران، توانایی کنترل هیجانات یا (مدیریت خشم) حل تعارض های موجود در زندگی از جمله شاخص‌های سلامت است.

محمد فتحی زاده دبیر موسسه مردم نهاد آوای قدسیان در کارگاه توجیهی فراگیران قرانی  در خصوص اهمیت حضور خانواده هادر کلاس قران  و اهمیت دادن به آموزه‌های قرانی در راستای استحکام بنیان خانواده‌ها،  مطالب ارزنده‌ای را عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان سمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت

رییس اداره آموزش و مشارکتهای مردمی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان این‌ که دانش‌آموزان بهترین قشر برای انتقال فرهنگ محیط زیست هستند، گفت: فرهنگ زیست محیطی چالش جدی محیط زیست است . 


الهه کلانتری با اشاره به اینکه شعار امسال روز جهانی زمین پاک مشاركت مردم، ايران در برابر پلاستيك، نجات زمين نامگذاری شده است ، اظهار داشت : آموزشهایی با تاکید بر نگاه ویژه به استفاده از کیسه های پارچهای به جای پلاستیک محور اصلی مدرسین در کارگاهها قرار دارد . 

 وی تصریح کرد: در این کارگاه دوروزه موضوعاتی از قبیل حفاظت از زمین ، حفظ ذخایر منابع طبیعی ،جلوگیری برداشت بی رویه از زمین ، کمک به جلوگیری نابودی گونه های جانوری و گیاهی و بخصوص کاهش و مدیریت تولید زباله های خانگی تاکید شد .

 کلانتری افزود :در این کار گاه دوروزه آقای مهندس همراز کارشناس مسول آموزش و خانم شمشادی مدیر عامل جمعیت زنان و جوانان حافظ محیط زیست مدرس این دوره آموزشی بودند .

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره «تن پوش» در ورامین
  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • حضور مربی بام ایران در در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • حضور مربی کشتی آزاد چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی سرمربیان پایه کشتی کشور
  • سلامت خانواده و جوانی جمعیت مورد تاکید قرار گرفت
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان