Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@21:25:51 GMT

برگزاری ال‌کلاسیکو در یک ورزشگاه بی‌طرف؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۲۴۴۸

ممکن است دیدار بارسلونا و رئال مادرید به خاطر شرایط موجود در یک ورزشگاه بی‌طرف برگزار شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از آس، اگر تنش‌ها در کاتالونیا افزایش پیدا کند و برقراری امنیت به ریسک تبدیل شود، فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌تواند ال کلاسیکو را در یک زمین بی طرف برگزار کند. این سازمان امروز (چهارشنبه) به این منظور جلسه‌ای را برگزاری می‌کند تا شرایط را برای دیدار چهارشنبه بارسلونا و رئال مادرید در نوکمپ بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه هیچ‌یک از مسئولان دو باشگاه حضور نخواهند داشت.

تغییر میزبان نیاز به گزارش جامع دارد و باید مقامات دولتی در بارسلونا بر اساس گزارش نیرو‌های امنیتی کاتالونیا ریسک برگزاری این بازی را تایید کنند. گزارش دیگری هم از لالیگا مورد نیاز است. همچنین فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌تواند دوباره بازی را لغو کند. این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که با حمله گسترده روبرو شوند یا این که در ورزشگاه تهدید‌هایی از جانب جنبش "سونامی دموکراسی" (معترضان کاتالونیا) دیده شود. در چنین شرایطی تغییر میزبانی یک انتخاب است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی الکلاسیکو رئال مادرید بارسلونا نوکمپ زمین بی طرف تابناک ورزشی انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داستان نه چندان طولانی پاکو و خمس و تیم فوتبال تراکتور روز گذشته به پایان رسید و این مربی مشهور اسپانیایی پس از فسخ قرارداد به همراه کادر خود در شهر کرونیا به سر می‌برد.

به گزارش ورزش سه، آس در این باره چنین نوشته است: «فوتبال یک ورزش دمدمی مزاج است و سرنوشت آدم‌ها در آن تغییر می‌کند. پاکو خمس خلیج فارس و منطقه خاورمیانه و استان آذربایجان ایران را ترک کرد، که این مسئله بی‌ارتباط به تشدید تنش‌ها در این منطقه از جهان نیست؛ اتفاقی که باعث شد او و کادرش تصمیم به بازگشت به اسپانیا بگیرند.»

پاکو خمس به همراه لونا اسلاوا، رامیرز و خولیو اعضای کادرش در حال حاضر در اسپانیا به سر می‌برند. او بعدازظهر سه‌شنبه وارد کرونیا شد.

به نوشته آس، خمس مربی بعدی دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود و با توجه به نارضایتی هواداران از بازی‌های این تیم مشهور ریازور پاکو یکی از گزینه‌های اصلی نیمکت این تیم است.

دپو مایل بود در صورت ایجاد فرصت خمس در ماه‌های قبل هدایت این باشگاه را برعهده بگیرد، اما یکی از دلایلی که این اتفاق نیفتاد، علاقه خمس به انجام پروژه‌های بلند است. او در نظر دارد دپورتیوو را به سطح اول فوتبال اسپانیا بازگرداند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896106

دیگر خبرها

  • مقصد جدید پاکو خمس در فوتبال اسپانیا
  • زنده: بارسلونا صفر - پاری‌سن ژرمن صفر
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • شب سخت ستاره خائن در بارسلونا: منتظر جهنم!
  • اتلتیکو به دنبال انتقام/ کار سخت پاری سن‌ژرمن در اسپانیا
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • امباپه می‌تواند بارسلونا را حذف کند
  • لاپورت به دنبال ترک النصر عربستان
  • معجزه بارسا: بهترین فصل فلیکس در اسپانیا
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم