Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور و معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار بوشهر فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان بوشهر معرفی شد. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی ظهر امروز در آیین معارفه فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان بوشهر صیانت و پاسداری از اراضی کشاورزی را از وظایف یگان حفاظت اراضی کشاورزی دانست و اظهار داشت: حفاظت و صیانت از اراضی  با همکاری آحاد مردم و همه سازمان‌ها امکان پذیر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشوربا بیان اینکه امنیت یک موضوع فرابخشی و محصول اجتماعی است گفت: برای داشتن امنیتی پایدار نیازمند مشارکت همه آحاد مردم و سازمان‌ها هستیم.

وی با اشاره به تجهیز این یگان به امکانات و  وسائل لازم افزود: اکنون خودرو واکنش سریع و خط تلفن 131 در اختیار یگان حفاظت از امور اراضی کشور است که با تغییر کاربری اراضی اقدامات لازم انجام می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشاورزی کشور با بیان اینکه این یگان  نقش مهمی در حفاظت صیانت و پاسداری اراضی کشاورزی دارد افزود: تاکنون  21 فرمانده یگان حفاظت در استان‌ها معرفی شده‌ و تلاش می‌شود تا پایان امسال برای همه استان‌ها فرمانده یگان حفاظت اموراراضی معرفی شود.

معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استاندار بوشهر نیز حفاظت از زمین‌های کشاورزی را نیازمند فرهنگ‌سازی دانست و تاکید کرد: یگان حفاظت زمین‌های کشاورزی باید ابزار اقتدار و عمل به قانون و نه تنها ابزار عمل در این زمینه باشد.

مجید خورشیدی با بیان اینکه بسیاری از بحران‌های اجتماعی از قلع وقمع بنا ایجاد می‌شود تصریح کرد: دستگاه‌های مسئول قبل از هرگونه ساخت و سازی در این زمین‌ها باید بدون تسامح جلوگیری کنند.

یگان حفاظت امور اراضی در استان‌ها تشکیل می‌شو‌د‌ 162 مورد حکم قلع و قمع تغییر کاربری اراضی در قزوین صادر شد تمامی قلع و قمع‌ها در استان اردبیل با مجوز مراجع قضایی انجام می‌شود

وی، مهمترین فعالیت در جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های ملی و به خصوص کشاورزی را فرهنگ‌سازی دانست و گفت: آنچه امروز لازم و ضروری است ترویج فرهنگ تقدس و اهمیت زمین کشاورزی برای مردم است.

در این آئین سرهنگ سید عبدالحسین حسینی به‌عنوان فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی استان بوشهر معرفی شد.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی نیروهای مسلح نشانه اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی شنبه شب در دیدار فرمانده یگان ویژه استان بوشهر گفت: با توجه به وضعیت استراتژیکی و حساس استان بوشهر و نیز تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی و گروهک‌های معاند نیاز به مراقبت و هوشیاری همه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: اقتدار نیروهای مسلح با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری نشانه اقتدار نظام والای اسلامی است و باید نیروهای مسلح با حفظ هوشیاری و وقت نظر و تعامل و استفاده از نظریات و تحریکات همدیگر امنیت مرزی و شهری را بیش از بیش افزایش دهند..

سرهنگ مهرداد جمشیدی‌نژاد فرمانده یگان ویژه استان بوشهر ضمن تبریک انتصاب فرمانده مرزبانی استان از آمادگی نیروهای یگان ویژه با فرماندهی مرزبانی استان در راستای برقراری نظم امنیت اظهار امیدواری کرد و افزود: با تعاملات نیروهای مسلح این امنیت مطلوب روز به روز ارتقا خواهد یافت.

کد خبر 6078366

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰۰ مترمربع از اراضی ملی بابل
  • افزایش ۲۷۰ درصدی شناسایی تغییر کاربری‌های غیرمجاز در ایام نوروزی لرستان
  • در راستای حفظ اراضی ملی ۳ دستگاه خودرو سنگین به پارکینگ منتقل شدند
  • دستگیری ‌۵ هزار زمین‌ خوار در کشور
  • دستگیری ۵۰۰۰ زمین‌خوار
  • دستگیری ۵هزار زمین‌خوار در کشور/ افزایش ۳۵۳ درصدی حریق
  • بازگشت ۶هزار مترمربع از اراضی لرستان به چرخۀ تولید
  • توانمندی نیروهای مسلح نشانه اقتدار نظام اسلامی است
  • رفع تصرف بیش از ۵۶ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل