Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر نخستین جشنواره ملی قرآنی مدهامتان ویژه روستائیان و عشایر، با حضور معاون ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان:در حاشیه نشست طرح ملی فهما در خوزستان از پوستر نخستین جشنواره ملی قرآنی مدهامتان ویژه روستائیان و عشایر سراسر کشور رونمایی شد.

 

 

جشنواره ملی مدهامتان روستا و عشایر ۲۱ تا ۲۳ آذر با حضور بیش از یکصد شرکت کننده در سه رشته اذان، قرائت و ترتیل در دزفول برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

حجت الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور میهمان ویژه این مراسم است و حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و برخی مسئولان استانی نیز در این آیین حضور دارند.

 

 

منبع: masajed.farhang.gov.ir

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد سامانه فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد قرآن کانون های مساجد قرآن کریم خبرگزاری شبستان استان بوشهر مدهامتان رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری و رونمایی از، پوستر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، احمد نوری رییس این جایزه و رییس حوزه هنری اصفهان و حبیب احمدزاده دبیر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی همراه است.

نشست خبری مورد اشاره فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۳ در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

کد خبر 6085335 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • رونمایی از طرح برش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور در قزوین
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود