Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، رضا حسن زاده اظهار داشت: امروز در محل تمرین استقلال حاضر شدم تا دیداری با بازیکنان داشته باشم اما واقعا دلم گرفت. از این که این تیم را اینقدر تنها دیدم حالم گرفته شد. بچه‌ها غریبانه تمرین می‌کردند و هر کدام از اعضای تیم از کوچک تا بزرگ سعی داشتند یک گوشه کار را بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی امیدهای آبی پوشان بیان داشت: در واقع رفتم سر تمرین تا به بچه‌ها بگویم ما پیشکسوتان کنار آنها هستیم و آنها را تنها نمی‌گذاریم. خواستم کمی به آنها دلگرمی بدهم و دیدم که خوشبختانه روحیه بچه‌ها خیلی خوب است.

 

وی افزود: وریا خیلی برای این تیم زحمت می‌کشد. او این روزها به خوبی نقش یک کاپیتان تمام عیار و ششدانگ را بازی می‌کند. خدا می‌داند اگر وریا هم نبود برای این تیم چه اتفاقی می‌افتاد.

 

پیشکسوت آبی پوشان گفت: با بچه‌ها صحبت کردم و به آنها گفتم حالا که با این سختی به صدر جدول رسیدید سعی کنید هنگام بازی تمرکز زیاد داشته باشید و این موقعیت را حفظ کنید. همه بازیکنان با یکدیگر هم قسم شدند که این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذارند تا این صدرنشین به راحتی از دست نرود.

 

حسن زاده با تاکید بر تعیین تکلیف هرچه زودتر مدیریت در استقلال گفت: امیدوارم وزارت ورزش در کمترین زمان بهترین تصمیم را بگیرد تا این تیم بیشتر از این دچار ضرر و خسارت نشود.

 

مهر

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیشکسوت استقلال وریا غفوری رضا حسن زاده استقلال وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون پس از 25 روز دوری از میادین به دلیل آسیب دیدگی، دوباره شرایط خوبی به دست آورده و پس از انجام تمرینات انفرادی، دیروز سه‌شنبه به جمع شاگردان دنیله ده‌روسی در تمرین اضافه شد و پا به پای ستاره‌های جالوروسی کارش را انجام داد و در کنار برنده‌ها عکس گرفت.

بازی درون تیمی بازیکنان رم در تمرین روز گذشته شرایطی ساخت که بازیکنان با یکدیگر کُری خوانی داشتند و در نهایت هم تیمی که سردار آزمون، پائولو دیبالا، روی پاتریسیو، بریان کریستانه و ... در آن حضور داشتند، به برتری رسیدند.

سردار آزمون که مدت‌ها از شرایط تمرینی دور بود، دیروز با شرایط خوبی به تمرین گروهی اضافه شد و کارش را انجام داد تا آماده ادامه بازی‌ها شود و در کنار تیم برنده هم عکس یادگاری گرفت که باشگاه رم هم این تصویر جالب را منتشر کرد.

ستاره ایرانی رم که در فصل جاری سری آ ایتالیا 17 بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده، احتمالا فردا شب در مسابقه برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل آ. ث. میلان حضور ندارد، اما پس از آن دوباره به لیست برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • ​هشدار دبیرکل سازمان ملل درباره وقوع «درگیری منطقه‌ای تمام‌عیار»
  • ژاوی در مسیر مورینیو؛ منتقد دیروز، معترض امروز
  • یک اشتباه می‌تواند منجر به یک درگیری منطقه‌ای تمام عیار غیرقابل تصوری شود | خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • سردار آزمون به تیم برنده رفت (عکس)
  • نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ
  • درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم