Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@11:44:04 GMT

فردا آخرین مهلت ثبت نام مسکن فرهنگیان است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۲۶۰۹

فردا آخرین مهلت ثبت نام مسکن فرهنگیان است

ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن تا فردا 21 آذر ادامه دارد و امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نام نیز از امروز در سایت ثبت نام مسکن فرهنگیان maskan.medu.ir فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: ثبت‌نام مسکن فرهنگیان تا فردا 21 آذر ادامه دارد و از ساعت 8 صبح امروز نیز امکان ویرایش اطلاعات در سایت ثبت نام مسکن فرهنگیان maskan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

medu.ir فراهم است.

وی با بیان اینکه ویرایش اطلاعات ثبت‌نام تا ساعت 20 پنج‌شنبه 21 آذر ادامه خواهد شد، گفت: فرهنگیان در صورت بروز مشکل با واحد فناوری منطقه خود تماس بگیرند.

ثبت‌نام فرهنگیان فاقد مسکن از صبح روز 14 آذر در سامانه مسکن فرهنگیان maskan.medu.ir آغاز شد؛ متقاضی و افراد تحت تکفل وی باید فاقد زمین یا واحد مسکونی باشند و تاکنون از هیچ‌یک از امکانات دولتی مانند زمین، واحد مسکونی، تسهیلات یارانه‌ای خرید و احداث مسکن استفاده نکرده باشند یا به عبارت دیگر فرم «ج» در استعلام از سامانه مربوطه راه و شهرسازی سبز باشد.

متقاضی باید متأهل بوده یا سرپرست خانوار باشد و زنان خودسرپرست مشروط به داشتن 35 سال سن می‌توانند در زمره متقاضیان قرار بگیرند؛ اولویت آموزش و پرورش شامل بانوان فرهنگی سرپرست خانوار، کارکنان شاغل رسمی، پیمانی، قراردادی بالای 20 سال سابقه خدمت، زوجین فرهنگی و  بازنشستگان فرهنگی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش زنان مسکن وزارت آموزش و پرورش یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است

مدیر دفتر مشارکت های مردمی حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن استان اردبیل، گفت: سال گذشته از محل حساب ۱۰۰ امام قریب به ۱۰۹ واحد مسکن در استان اردبیل ساخته و تحویل متقاضیان داده شده است. - اخبار استانها -

مهدی پورجم در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اظهار داشت: توسعه فرهنگ کمک به تامین مسکن محرومین در مشارکت‌های اجتماعی ضروری است و در این راستا حساب 100 امام تلاش های گسترده ای را انجام می دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رشد جمعیت و به تبع آن نیاز به مسکن نیز به صورت روزافزون در سطح دنیا افزایش یافته و تامین مسکن به عنوان سرپناه نگرانی اصلی اقشار کم درآمد جامعه، مسئولین و نهادهای مرتبط است.

مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی حساب 100 امام بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل نیز همواره اصل اساسی تقویت جایگاه حساب 100 حضرت امام (ره) را به عنوان رکن اساسی این نهاد انقلابی در رأس اهداف و اقدامات خود قرار داده و توسعه مشارکت های مردمی را گامی مهم و ضروری در جهت تامین مسکن اقشار کم درآمد، نیازمند و محروم جامعه در نظر گرفته است. 

پورجم دغدغه رفع نیازهای محرومان جامعه در اوایل انقلاب اسلامی را مهمترین رویکرد انقلاب اعلام کرد و گفت: تاسیس بنیاد مسکن در سال 58 توسط امام (ره) گامی اساسی و جدی در کمک به خانه دار شدن افراد نیازمند جامعه بود تا از طریق حساب 100 امام این مهم جامه عمل بپوشد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته از محل حساب 100 امام (ره) تامین مسکن 109 واحد مسکونی انجام شده که شامل احداث، تکمیل، تعمیر، خرید، رهن و اجاره واحد مسکونی بوده است.

پورجم بیان کرد: از این تعداد 42 واحد مسکونی شهری و 67 واحد مسکونی روستایی بوده و تعداد 27 واحد مسکونی نیز در دست اجرا و تامین است.

وی افزود: 563 واحد مسکونی نیز در سال های گذشته برای خانواده های کم درآمد، نیازمند و محروم در اقصی نقاط استان احداث شده است.

مدیر دفتر مشارکت های مردمی حساب 100 امام بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: در سال گذشته بالغ بر 2 میلیارد و 4 میلیون تومان کمک های نقدی خیرین و نیکوکاران توسط دفتر مشارکت های مردمی حساب 100 حضرت امام (ره) در 12 شهرستان استان جذب شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان
  • فردا ؛ افتتاح بیش از دو هزار واحد مسکونی در سمنان
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • اجرای نهضت ملی مسکن در روستاها به ۴۸۸ هزار واحد رسید
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان