Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناکامی تیم فوتبال اینتر برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، از نظر مالی ضرر قابل توجهی را به این تیم تحمیل کرد. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شکست خانگی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال اینتر مقابل بارسلونا در ورزشگاه سن‌سیرو در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به ناکامی نراتزوری در صعود به مرحله حذفی شد، ضرری مالی معادل 12.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 میلیون یورو به این تیم تحمیل کرد.

طبق گزارش سایت «کالچو ای فیانتزا» ضرر مالی اینتر شامل پاداش‌های از دست رفته‌ای می‌شود که در صورت صعود این تیم به مراحل بالاتر به آن تعلق می‌گرفت.

اینتر تا الان از نتایجی که در این فصل از لیگ قهرمانان کسب کرده 40.7 میلیون یورو درآمد داشته اما این رقم می‌تواند از حداقل 3.4 میلیون یورو تا 5.4 میلیون یوروی دیگر افزایش افزایش پیدا کند که این به میزان پیشروی دیگر نمایندگان فوتبال ایتالیا یعنی یوونتوس، ناپولی و آتالانتا در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد. در حال حاضر تیم‌‌های یوونتوس و ناپولی صعودشان را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده‌اند و آتالانتا هم هنوز این شانس را دارد که صعود کند. صعود آتالانتا مستلزم پیروزی این تیم در بازی امشب مقابل شاختار دونتسک و توقف دیناموزاگرب در بازی دیگر گروه C‌ مقابل منچسترسیتی است.

انتقام‌گیری لوک‌ شاو از لوکاکو با تمسخر حذف اینتر از لیگ قهرمانان + عکس

 

طبق گزارش کالچو ای فیانتزا ضرری که اینتر از بابت حذفش از لیگ قهرمانان متحمل شده تنها در صورتی جبران می‌شود که این تیم این فصل قهرمان لیگ اروپا شود  وبه سوپرجام اروپا راه یابد.

اتفاق مهم دیگری که در شب شکست خانگی اینتر مقابل بارسلونا رخ داد، حضور 71 هزار و 818 تماشاگر در ورزشگاه سن‌سیرو بود که برای اینتر از محل فروش بلیت درآمدی معادل 7.8 میلیون یورو داشت که بالاترین درآمد ثبت شده برای یک تیم ایتالیایی از محل بلیت‌فروشی است. رکورد قبلی مربوط به بازی تیم‌های اینتر و یوونتوس در ماه اکتبر بود که 75 هزار و 923 نفر برای تماشای آن به ورزشگاه سن‌سیرو رفتند و برای اینتر 6.5 میلیون یورو از محل فروش بلیت درآمد حاصل شد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا اینترمیلان لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات با وجود شکست ۲-۱ مقابل الهلال در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد به فینال صعود کند. العین که چند سالی بود در لیگ قهرمانان آسیا توفیق زیادی نداشت، با هدایت هرنان کرسپوی آرژانتینی موفق شد بعد از سال‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در مورد فینالیست شدن العین نکته جالبی وجود دارد و آن هم نقش ِویژه پرسپولیس در این صعود است. پرسپولیس که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان همگروه بود، در آخر نتوانست به دور حذفی صعود کند و در همان مرحله گروهی حذف شد. با این حال تیم گل‌محمدی بعد از شکست الدحیل در قطر زمینه‌ساز اخراج هرنان کرسپو از الدحیل شد و این مربی از این تیم قطری اخراج شد. اخراجی که البته برای بازیکن سابق پارما، لاتزیو، اینتر، میلان و چلسی خوش یمن شد و کرسپو بلافاصله هدایت العین را برعهده گرفت.

کرسپو با العین برخلاف الدحیل عالی نتیجه گرفت و موفق شد با شکست دادن النصر و الهلال دو غول پرستاره فوتبال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. اگر پرسپولیس مقابل الدحیل به برتری نمی‌رسید، شاید کرسپو به کارش در الدحیل ادامه می‌داد و برکنار نمی‌شد. العین هم به سراغ مربی دیگری می‌رفت و شرایط به کلی تغییر می‌کرد. در واقع پرسپولیس نقش ویژه‌ای در صعود العین به فینال آسیا داشته و هواداران این تیم اماراتی می‌تواند از نماینده ایران ممنون باشد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی
  • یورو رکورد زد
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • آاس رم 1-3 بولونیا؛ چه تیمی شایسته‌تر از بولونیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟