Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه توسعه خانه‌های ورزشی در اولویت برنامه‌ها در نقاط روستایی و محروم است گفت: تا پایان دولت تدبیر و امید ۴ هزار و ۵۰۰ خانه ورزش روستایی در استان‌ها شکل می‌گیرد. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، جمشید تقی‌زاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر را مطلوب دانست و اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های ورزشی در استان بوشهر در اولویت است و این در حالی است که در 6 سال گذشته پروژه‌های مختلف ورزشی بر اساس مطالبات مردم در شهرها و روستاهای استان بوشهر افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، ایجاد پایگاه  قایقرانی قهرمانی کشور در بوشهر را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: با توجه به ظرفیت بالای بوشهر در عرصه ورزش‌های دریایی و ساحلی تلاش می‌‌شود پایگاه قهرمانی قایقرانی کشور به مرکزیت استان بوشهر ایجاد شود.

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان از توسعه خانه‌های ورزش روستایی خبر داد و خاطر نشان کرد: توسعه خانه‌های ورزشی در اولویت برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان در نقاط روستایی و محروم است و تا  پایان دولت تدبیر و امید 4 هزار و 500 خانه ورزش روستایی در استان‌ها شکل می‌گیرد.

تقی‌زاده با اشاره به ساخت سالن‌های ورزشی در کشور تصریح کرد: امروز پانصدو شصتمین سالن ورزشی استان‌ها در روستای فاریاب دشتستان افتتاح شد و  در راستای توسعه زمین چمن مصنوعی روستایی برای تحقق مطالبات مردم دشتستان اقدامات مهمی انجام می‌شود.

وی، با بیان اینکه در 2 هفته آینده لایحه مهم وزارت ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس مطرح می‌‌شود خاطر نشان کرد: با تصویب این لایحه مشکلات اعتباری توسعه فضاهای ورزشی و بسیاری از مشکلات دیگر برطرف می‌شود.

بوشهر| پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان‌ها تکمیل می‌شود 40 میلیارد تومان برای لایروبی پیست قایقرانی بوشهر مصوب شد معاون وزیر ورزش: ‌پرسپولیس و استقلال تا پایان امسال خصوصی می‌شوند / مقدمات ‌واگذاری فراهم شد

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از استاندار بوشهر و رئیس شورای ورزش استان و مسئولان ورزش و جوانان بوشهر گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در اولویت برنامه‌های استان قرار دارد که نشان از توجه استاندار بوشهر به خواسته جوانان و ورزشکاران است.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از فعالیت بیش از ۳۵ رشته ورزشی در این فدراسیون خبر داد و گفت: تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مجمع انتخابات هیئت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر ظهر امروز با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با 27 رأی به‌عنوان رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در این مجمع اظهار داشت: پس از دوران کرونا نخستین اعزام تیم ملی والیبال دانش‌آموزی به مسابقات جهانی صربستان انجام شد.

حمید خلیلی در ادامه سخنانش با اشاره به اعزام تیم‌های فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به مسابقات جهانی خاطرنشان کرد: در تیرماه تیم ملی بسکتبال و سایر رشته‌ها به مسابقات بین‌المللی اعزام خواهد شد.

وی اضافه کرد: بیش از 35 رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است و در رشته‌هایی که مسیر قهرمانی هموار است این فدراسیون فعالیت خود را آغاز کرده است.

خلیلی یادآور شد: برگزاری کلاس‌های توانمندسازی معلمان ورزش کشور و برگزاری لیگ‌های دانش‌آموزی از دیدگاه برنامه‌های آتی این فدراسیون در سال جاری خواهد بود.

تدوین طرح ملی آمایش سرزمینی

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم در این مجمع با اشاره اینکه طرح ملی آمایش سرزمینی به دستور رئیس جمهور و مشارکت وزارت ورزش و جوانان در حال تدوین است، گفت: با اجرای این طرح شاهد رشد و توسعه متوازن ورزش کشور و استان بوشهر خواهیم بود.

یاسر جمالی افزود: هیئت ورزش دانش‌آموزی اساس و پایه طرح است که اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نگاه ویژه به این هیئت دارد.

احداث 54 زمین مینی فوتبال در مدارس استان

علی موحدی نیز از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در 2 سال اخیر خبر داد و افزود: با توجه احداث 54 زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • جهش تولیدات کشاورزی همدان از مسیر مولدسازی روستاها می‌گذرد
  • بهره برداری از ۱۰۵ کیلومتر راه روستایی در کرمان 
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی