Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد گفت: «ظهور شرکت‌های دانش‌بنیان برای برون‌رفت از شرایط اقتصادی کشور بوده و توسعه مؤسسات دانش‌بنیان در عرصه‌های مختلف در این راستا است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از هشتگرد، عصر امروز مراسم روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد با حضور مسئولان دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد در این مراسم گفت: «دانایی و دانش، توانایی تسلط انسان بر هستی را فراهم می‌آورد، هر مقدار که دانش و آگاهی نسبت به پدیده‌های هستی  بیشتر باشد انسان بهتر می‌تواند از هستی در حیث تکامل خودش بهره ببرد.»

رمضان جهانیان اظهار کرد: «ظهور شرکت‌های دانش‌بنیان برای برون‌رفت از شرایط اقتصادی کشور توصیه می‌شود و توسعه مؤسسات دانش‌بنیان در عرصه‌های مختلف در این راستا است و عمده وقت دانشجویان باید صرف اگاهی و معرفت شود.»

وی مطرح کرد: «آیات و روایات متعددی درباره کسب علم و دانش آمده و خداوند نیز در قرآن کریم بیش از 200 آیه برای در باب کسب علم‌وکسب دانش آورده است و خداوند کمک می‌کند شناخت، معرفت و آگاهی نسبت به پدیده‌های خود داشته باشیم، چراکه در عصر کنونی دانش به عنوان مزیت رقابتی پایدار مطرح است.»

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: شرکت های دانش بنیان هشتگرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد مؤسسات دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیروس فارسی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در دیدار با حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان مرودشت گزارشی از اقدامات انجام شده این واحد دانشگاهی در سال گذشته ارائه کرد و به تبیین و برنامه‌ریزی برخی از اهم اقدامات در سال جاری برای تقویت و توسعه حوزه‌های کاری در واحد مرودشت پرداخت.

حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه شهرستان مرودشت نیز بر ضرورت برنامه‌ریزی و تداوم تلاش هرچه بیشتر برای دانشجویان و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف و تحقق شعار رهبر معظم انقلاب به‌عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» در سال جاری تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلفیق صنعت و دانشگاه توسعه جامعه را رقم می زند
  • توسعه اشتغالزایی در اقتصاد گیاهان زینتی با هدایت استارت‌آپ‌ها
  • تقویت و توسعه حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد مرودشت در سال جاری
  • قاسمی: سند تحول دانشگاه آزاد سکوی جهش از دانایی به توانایی است
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • واحد علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • محصولات فناورانه دانشگاه آزاد یادگار امام افزایش می‌یابد
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود
  • ضرورت ساخت خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی در دانشگاه ایلام
  • افزایش مراکز دانش‌بنیان در استان ایلام به ۸ مرکز