Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@11:38:32 GMT

ساخت ۸۹۱ واحد مسکونی برای نیازمندان

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۲۸۷۹

ساخت ۸۹۱ واحد مسکونی برای نیازمندان

گیلان –مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از ساخت ۸۹۱ واحد مسکن مددجویی توسط سپاه خبر داد و گفت: ۷۹۱ واحد از این خانه‌ها برای مددجویان کمیته‌ امداد و بهزیستی گیلان و مابقی متعلق به سیل‌زدگان گلستانی است.

به گزارش قدس آنلاین،مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از ساخت ۸۹۱ واحد مسکن مددجویی توسط سپاه خبر داد و گفت: ۷۹۱ واحد از این خانه‌ها برای مددجویان کمیته‌ امداد و بهزیستی گیلان و مابقی متعلق به سیل‌زدگان گلستانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد ابراهیمی توافق با کمیته امداد گیلان و اداره کل بهزیستی استان در راستای مشارکت سپاه برای ساخت مسکن محرومان را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: بر اساس برنامه قرار شده امسال ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد در استان توسط سپاه قدس گیلان ساخته و تحویل محرومان داده شود.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان را چیزی حدود ۵۵ درصد اعلام کرد و بیان داشت: تمان توان و تلاش ما در مجموعه سپاه قدس گیلان و گروه‌های جهادگر این است که واحدهای اشاره شده به موقع ساخته شود و با تکمیل طرح‌ها تا قبل از پایان سال کلید این خانه‌ها در دست صاحبان آن‌ها قرار گیرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسکن نیازمندان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز