Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علیرضا نائینی، حمایت از تجربیات و ایده‌های موفق در حوزه خانواده را یکی مهمترین اهداف جشنواره خانواده رضوی عنوان کرد. تاریخ انتشار: 18:10 - 20 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۲۰۸

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، علیرضا نائینی دبیر جشنواره خانواده رضوی در گفتگویی که با ستاد رسانه‌ای جشنواره خانواده رضوی داشت، درباره اهداف این جشنواره گفت: شناسایی و حمایت از تجربیات و ایده‌های موفق در حوزه خانواده از اهداف جشنواره خانواده رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جشنواره خانواده رضوی با همت بنیاد کرامت امام رضا (ع) و مشارکت مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس و بنیاد ملی خانواده برگزار می‌شود، افزود: ایده‌هایی در حوزه کاهش آسیب‌های خانواده وجود دارند که قابلیت حمایت دارند، اما بعلت شناسایی نشدن و دور ماندن از حلقه‌های ارتباطی برای اجرا، تاکنون مغفول مانده‌اند به این دلیل با شناسایی این طرح‌ها و ایده‌ها آن را اجرایی می‌کنیم.

دبیر جشنواره خانواده رضوی با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از سه ماه پیش آغاز شد، گفت: ۱۱۰۰ نفر برای این جشنواره ثبت نام کردند که ۴۱۰ طرح و ایده در بخش اول ارسال شد و از این تعداد ۸۰ ایده انتخاب شد که مجموعا در این جشنواره ۲۸ طرح و ایده موفق ارائه می‌شود و از منتخبین آن حمایت خواهد شد.

به گفته نائینی، فرزندآوری و فرزندپروری، تسهیل ازدواج جوانان، تحکیم خانواده و کاهش طلاق، آموزش و مشاوره خانواده و سبک زندگی از موضوعات جشنواره خانواده رضوی است.

وی با بیان اینکه از منتخبان این جشنواره که ایده‌ها و طراح‌های موفق در مناطق محروم کشور داشته باشند حمایت خواهد شد، گفت: تحکیم خانواده و استفاده از ظرفیت‌های مردم در بهبود کیفیت زندگی افراد در مناطق محروم و در جهت محرومیت زدایی عاملی برای برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.

دبیر جشنواره خانواده رضوی اظهار کرد: بنیاد کرامت امام رضا پویش عروسی خوبان را برگزار کرد که درآن به سامان گرفتن جوانان مناطق محروم و دستگیری زوج‌های جوان در روستا‌ها و آموزش و توانمندسازی آن‌ها اقدام کرد. این پویش اسباب جهیزیه برای جوانان، تهیه و تامین مسکن مورد نیاز را از طریق تشکل‌های خیریه فراهم کرد

وی گفت: جشنواره ملی خانواده به نوعی هم افزایی و اشتراک تجربه‌های موفق است که افق روشنی برای جوانان ترسیم کند و در جهت تسهیل امر ا زدواج در جامعه کمک کند.

 

 

بیشتر بخوانید: نگاه درست به خانواده و تعالی انسانی، ارمغان سینمای انقلاب است

 

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خانواده تحکیم خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست کارگروه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، رشیدی پور با بیان اینکه بی حجابی در اجتماع از رعایت نکردن سبک زندگی اسلامی وعدم استحکام خانواده سرچشمه می‌گیرد اظهار داشت: باید برنامه‌های مختلف در این رابطه توسط شورای فرهنگ عمومی ترویج توسعه و ترویج شود.

وی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع خواست، با ارائه نظرات و پیشنهاد‌های کاربردی در کاهش هجمه‌های فرهنگی خصوصا در بین نسل جوان و تحکیم هرچه بیشتر بنیان خانواده تلاش کنند.

زاله مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری کردستان هم در این جلسه با اشاره به نامگذاری ۱۹ اردیبهشت با عنوان روز جوانی جمعیت، از برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در مناطق مختلف استان خبر داد.

رشیدی قائم مقام صدا و سیمای کردستان هم با اشاره به تولید ۲۰ مستند در تلویزیون برای معرفی زنان موفق در صدا وسیمای مرکز کردستان، بر آموزش سواد رسانه‌ای برای تحکیم بنیان خانواده در جامعه تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • حمایت ۵ میلیارد تومانی از تولیدات رضوی هنرمندان
  • تحکیم بنیان خانواده با سبک زندگی اسلامی
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • سنت‌ها و سبک زندگی اسلامی در کردستان جریان دارد
  • نشست کارگروه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه
  • ترویج سبک زندگی اسلامی سبب استحکام بنیان خانواده می‌شود
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها