Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@00:47:12 GMT

پیکر پاک شهید موسوی‌ممبینی در ایذه تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۲۹۷۴

پیکر پاک شهید موسوی‌ممبینی در ایذه تشییع شد

پیکر پاک و مطهر دریابان شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی از شهدای مدافع وطن استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم در شهر ایذه تشییع شد. ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایذه، آئین تشییع پیکر پاک و مطهر دریابان شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی از شهدای مدافع وطن استان خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم، دوستان، آشنایان، بستگان و فامیل در شهر ایذه برگراز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی در زادگاهش شهرستان ایذه برگزار شد که مردم شهیدپرور سراسر ایران و استان خوزستان با دریابان شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی وداع کردند.

آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی از شهدای مدافع وطن از کارگاه لندی واقع در میدان ورودی شهر ایذه به سمت پیان آغاز شد که جمعی از مسئولان نهادها و ادارات دولتی در آن حضور یافتند.

هم‌رزمان این دریابان شهید در هرمزگان و خوزستان، مسئولان ایذه و مردم قدرشناس و ولایت مدار این شهرستان در آئین تشییع پیکر پاک و مطهر شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی شرکت کردند.

در حاشیه این مراسم یکی از دوستان دریابان شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایذه اظهار داشت: شهید موسوی عاشق شهادت بود.

وی افزود: شهید سید ایمان موسوی‌ همیشه بعد از نماز دعا می‌کرد که همانند شهید محسن حججی بدون سر شهید شود و خداوند، دعای ایشان را اجابت کرد.

موسوی بیان کرد: از صفات بارز شهید موسوی، مردم‌داری و اخلاق‎مداری بود که این ویژگی‌ها او را زبانزد عام و خاص کرده بود.

شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی در سال 1374 در شهرستان ایذه دیده به جهان گشود که از نیروهای دریابانی محسوب می‌شد.

روایت شهید همدانی از رشادت‌های‌ "غلامعلی پیچک"/ گلعلی بابایی دفاع مقدس را مستند می‌نویسدروایت شهید دستغیب درباره مرد بی‌سوادی که به عنایت امام‌حسین (ع) توان قرائت قرآن‌ یافتپیکر پاک شهید موسوی‌ممبینی به وطن بازگشت

شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی در روز  شنبه 16 آذرماه امسال هنگام ماموریت در پی تعقیب گریز دریایی اشرار در همجواری با جزیره قشم  به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی تنها فرزند خانواده خود بود که در دفاع از میهن در خلیج فارس به شهادت رسید و پیکر پاکش از طریق فرودگاه بین المللی اهواز به زادگاهش استان خوزستان منتقل شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

در آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر دریابان شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی از شهدای مدافع وطن جمعی از مسئولان نهادهای دولتی نیز حضور داشتند.

سردار شهید شیخ احمد جعفریان، سردار شهید اسماعیل لجم‌اورک، سردار شهید یادگار اسکندری، شهید سید احمد موسوی، شهید محمدعلی مهمدی، شهید خدامراد مهری‌دهنو، شهید محمدرضا مهدی‌پور، شهید روزعلی منصوری، شهید نگهدار مهری، شهید سبزوار ململی، شهید نورمحمد ممبینی، شهید خانلر مکی‌پور، شهید قبادعلی مقصودی، شهید حاجی‌مراد بندانی و دریابان شهید سید ایمان موسوی‌ممبینی از جمله شهدای ایذه هستند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع مادر شهید در فارسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت:شوکت محمدیان مادر شهید هیبت الله باستان آسمانی شد.
عسگری افزود: هیبت الله باستان تا پایان دوره متوسطه در رشــته برق صنعتی درس خواند و دیپلم گرفت. کارمند شــهرداری و مداح بود. سال ۱۳۶۵ ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و سوم اسفند ۱۳۶۶ در شاخ شمیران توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت ترکش به ســر، شــهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع مادر شهید در فارسان
  • حال و روز ناخوش زیرسازی معابر در روستای مال سیدی ایذه + فیلم