Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار طلا و سکه تهران بر خلاف روز گذشته، امروز با کاهش قییمت ها همراه شد. هرچند در بازار جهانی شاهد رشد بهای اونس طلا بودیم، اما کاهش شاخص ارزی، تاثیر مستقیم بر افت قیمت های امروز داشته است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه بیستم آذرماه 98) بازار طلا و سکه تهران، شاهد کاهش قیمت ها بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حال برای اطلاع از آخرین نرخ‌ها در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با خبرنگار تابناک اقتصادی در خصوص نرخ های پایانی بازار طلا و سکه تهران، با تاکید بر رشد 5 دلاری اونس طلا (1468 دلار) در بازار جهانی، افزود: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم امروز با کاهش قیمت نسبت به روز قبل، به رقم 4 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش 220 هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به قیمت 4 میلیون و 580 هزار تومان فروخته شد که این نرخ در حال حاضر بدون حباب می باشد.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز به رقم 2 میلیون و 380 هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی به نرخ یک میلیون و 520 هزار تومان رسیده است. هر سکه یک گرمی نیز 920 هزار تومان قیمت گذاری شده است. 

هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش قیمت، به رقم 462 هزار و 500 تومان معامله شد.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز با افت قیمت به رقم ۲ میلیون تومان رسید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی قیمت سکه سکه و طلا سکه تمام بهار آزادی کشتی آرای انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 بندر ماهشهر عبدالحمید ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت دلار در حالی نخستین روزهای سال جدید را سپری می‌کند که اخبار نامساعد سیاسی به ویژه در حوزه روسیه و اکراین بازار داخلی ارز را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با وجود اینکه معاملات نقدی ارز در بازار آزاد هنوز آغاز نشده، اما معاملات پشت خطی فعال است و همین معاملات به بازار نقدی خط می‌دهد.

تجارت‌نیوز در گزارشی نوشت: قیمت دلار چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ در معاملات پشت خطی در پله‌های اول و دوم کانال ابتدایی کریدور ششم نوسان داشت و نسبت به روز گذشته افزایشی در حدود ۳۰۰ تومانی داشت.

برخی معامله گران بازار ارز معتقدند افزایش تنش میان روسیه و اکراین در پی حمله تروریستی به روسیه تنور قیمت دلار را داغ کرده است. آنها معتقدند در صورتی که این تنش‌ها افزایش یابد دلار به راحتی در کریدور ششم پیشروی خواهد داشت.

قیمت دلار ۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت اسکناس دلار چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ایران بدون تغییر نسبت به روز دوشنبه روی رقم ۴۳ هزار و ۴۷۲ تومان ثابت ماند. قیمت حواله دلار نیز در این مرکز بدون تغییر بود و رقم ۴۰ هزار و ۵۵۲ تومان را ثبت کرد.

قیمت یورو در بازار آزاد در این روز با افزایش ۵۰۰ تومانی مواجه بود و به رقم ۶۶ هزار و ۲۳۰ تومان رسید. قیمت اسکناس یورو و حواله یورو در مرکز مبادله اما کاهشی بود و به ترتیب ارقام ۴۷ هزار و ۶۸ تومان و ۴۳ هزار و ۹۰۷ تومان را ثبت کرد.

قیمت درهم امارات اما در بازار آزاد روز چهارشنبه رشد کرد و به ۱۶ هزار و ۵۶۰ تومان رسید. قیمت اسکناس و حواله درهم اما در مرکز مبادله نسبت به روز گذشته ثابت ماند و به ترتیب ارقام ۱۱ هزار و ۸۳۷ تومان و ۱۱ هزار و ۴۲ تومان را ثبت کرد.

قیمت پوند انگلیس هم روز چهارشنبه به ۷۷ هزار و ۲۰۰ تومان در بازار آزاد رسید. قیمت لیر ترکیه نیز در این روز در بازار آزاد ۱۸۹۵ تومان بود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888719

دیگر خبرها

  • رکورد جدید قیمت سکه در بازار تهران به ثبت رسید
  • قیمت ارز دلار سکه طلا یورو در بازار امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت دلار ۹ فروردین ۱۴۰۳ / تنور قیمت دلار داغ شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و اهواز امروز چهارشنبه ۸ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • قیمت طلا امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳