Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی مازندران در دیدار با خانواده شهید دادویی در شهرستان کلاردشت در گفت و گو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شهدا را پرچمداران بصیرت و مایه عزت و سرافرازی نظام اسلامی دانست و گفت: آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حاکم است حاصل خون پاک شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای نیروی انتظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او عزت، رحمت، تعهد و اخلاص را از ویژگی‌های بارز خانواد‌های معظم جانبازان و شهداء عنوان کرد و افزود: خانواده‌های جانبازان و شهدا عظیم‌ترین و گرانبها‌ترین سرمایه‌های نظام هستند.

سردرا میرفیضی گفت: راه شهدا و پیروی از آرمان‌های والای آنان یک وظیفه شرعی است چرا که درخت انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده و همه ما امنیت موجود را مدیون این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام خورشیدی پیش از ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهید القدس سردار شهید امان‌الهی و سومین سالگرد شهادت سرلشکر حجازی که در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان بیجار ۴۵۰ شهید دارد که این شهدا در راه دفاع از کشور و حرم جان خود را تقدیم کردند.

وی افزود: حضور تمامی مسؤولان، خانواده شهدا و عموم مردم دیار گروس در این یادواره بسیار ارزشمند است و باید چنین برنامه‌های ادامه پیدا کند.

حجت‌الاسلام خورشیدی در ادامه به اقدام تنبیهی که علیه رژیم صهیونسیتی صورت گرفت اشاره کرد و گفت: اقدام شجاعانه سپاه پاسداران در تنبیه اسرائیل بسیار ارزشمند است و رهبر معظم انقلاب فرمودند این تنبیه انجام شد و موجب شکست این رژیم اشغالگر شد.

وی افزود: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق مانند وارد شدن به حریم خاک ایران بود که سپاه پاسداران این اقدام را به خوبی پاسخ گفتند و اگر رژیم صهیونسیتی بخواهد اقدامی بکند سیلی محکم‌تری را خواهد خورد.

امام جمعه بیجار تاکید کرد: بیجار گروس دیار شهیدان و کلکسیونی از شهدای بزرگی همچون شهید بایندر و سایر شهدایی که جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

امام جمعه بیجار گفت: شهرستان بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت‌های خاموش است.

وی افزود: برای امنیت و آزادی ایران اسلامی شهدای فرهنگی، روحانی، دانش آموز و اخیراً هم شهدای حرم که جان خود را تقدیم انقلاب کردند که باید به خانواده این افراد تبریک گفت و ادامه دهنده راه این شهدای عزیز باشیم.

حجت الاسلام خورشیدی با تاکید بر اینکه بیجار شش شهید مدافع حرم دارد خاطر نشان کرد: این یادواره برای این شهدا برگزار شده است و باید به خانواده این شهدا تبریک گفت و باید از حضور گسترده مردم نیز که همواره در تمامی صحنه‌ها پشتیبان انقلاب هستند تقدیر کرد.

کد خبر 6080761

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • شهدا بهترین معامله گران تاریخ هستند
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است