Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل دوم سریال «نون خ» که برای رمضان ۹۹ تولید می‌شود با حضور مدیر شبکه یک، استاندار کرمانشاه، جمعی از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمانشاه، مدیران محلی و در حضور پرشور مردم در یکی از روستا‌های کرمانشاه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمانشاه در این مراسم در سخنانی با قدردانی از رئیس رسانه ملی به دلیل بازنمایی فرهنگ غنی مردم و چهره زیبای کرمانشاه گفت: دکتر عسکری با تعصب مثال زدنی هنگام سختی‌ها و در شادی‌ها در کنار مردم کرمانشاه بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما سریال نون خ سعید آقاخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای آب شرب در فصل تابستان و برای جبران کمبود آب در این ایام، عملیات حفر یک حلقه چاه آب جدید در روستا‌های بیدپارسی و براکوه خواف آغاز شده است.

محسن چهکندی با بیان اینکه این چاه آب در مکانی مناسب و با حجم آبدهی بالا حفر خواهد شد، افزود: با بهره‌برداری از این چاه، مشکل کمبود آب در این مناطق روستایی مرتفع می‌شود.

مدیر آبفای خواف در ادامه به دیگر اقدامات این امور برای رفع مشکل کمبود آب در این روستا‌ها اشاره کرد و گفت: علاوه بر حفر چاه آب جدید، عملیات اصلاح و بازسازی اضطراری ۲۰۰ متر از خط انتقال آب شرب روستا‌های یادشده نیز به تازگی به پایان رسیده است.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف
  • ایران امروز قوی و مقتدر شده است
  • راه اندازی سامانه الکترونیکی ارتباط با رئیس جمهور در سمنان
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست
  • آغاز فعالیت شورای عالی فیلم و سریال بنیاد روایت فتح
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره
  • در خرید گندم منافع مردم خط قرمز ماست/ عملیات اجرایی میدان میوه و تره‌بار ایلام باید آغاز شود