Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین دوره مسابقات قرآن فراز‌های آسمانی باهمت دارالقرآن شهید علیزاده در سطح کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس؛ سومین دوره مسابقات قرآن فراز‌های آسمانی باهمت دارالقرآن شهید علیزاده برای اولین‌بار در سطح کشور برگزار می‌شود.

این مسابقات در دو مرحله مقدماتی و فینال برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی به صورت غیر حضوری و مرحله فینال به صورت حضوری برگزار می‌‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاریان ممتاز نوجوان رده سنی زیر ۱۶ سال برای شرکت در دور مقدماتی مسابقات می‌توانند از سراسر کشور فراز‌هایی از تلاوت خود را که زمانش باید کمتر از دو دقیقه باشد به صورت صوتی و با استفاده از پیام‌رسان واتساپ یا سروش و یا ایتا و یا تلگرام به شماره ۰۹۱۰۸۹۲۲۴۴۳ ارسال کنند.

علاقه‌مندان جهت شرک در مسابقات تا پایان دی‌ماه فرصت دارند فراز‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مرحله پایانی مسابقات بهمن ماه برگزار و از نفراتی که حد نصاب لازم را کسب برای حضور و تلاوت در مرحله فینال دعوت بعمل می‌آید.

این رقابت‌ها تا کنون در سطح استان البرز برگزار می‌شد اما سومین دوره مسابقات فرازهای آسمانی با رویکرد جدید نسبت به دو دوره قبل، در سطح کشور برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به کانال دارالقرآن شهید علیزاده به نشانی qoranALIZADEH‌@ در پیام رسان‌ها مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۹۱۹۲۶۳۷۲۴۹ تماس حاصل کنند. همچنین علاقه‌مندانی که امکان مراجعه حضوری دارند می‌تواند به دارالقرآن علیزاده به نشانی؛ کرج، کلاک نو، خیابان شهید اسدآبادی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن شهید فینال فراخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید پرویز اسفندیاری آسمانی شد

علی اسفندیاری پدر شهید پرویز اسفندیاری دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید پرویز اسفندیاری، بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۵۰ در شهر تهران به دنیا آمد، پدرش علی، کارگری می‌کرد و مادرش آسیه نام داشت.

این شهید گرانقدر که دانش‌آموز سوم راهنمایی بود، از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و چهارم دی ۱۳۶۵ در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید.

پیکر شهید اسفندیاری مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۶ پس از تفحص در گلزار شهدای شهر قزوین به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پدر شهید پرویز اسفندیاری آسمانی شد
  • جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر
  • آغاز سومین دوره مسابقات کشتی جام موحد در بابلسر از فردا
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی جام «عبدالله موحد» در بابلسر
  • سومین ایرانی در نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • وزن‌کشی کشتی‌گیران پنج وزن نخست کشتی بین‌المللی جام «عبدالله موحد»
  • آغاز سومین دوره مسابقات جام جهان پهلوان عبدالله موحد در بابلسر