Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@02:06:32 GMT

معضل اعتیاد به مواد مخدر در کشور توطئه دشمنان است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۶۳۲۴۹

معضل اعتیاد به مواد مخدر در کشور توطئه دشمنان است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله العظمی جعفر سبحانی در دیدار  با رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه در قم برگزار شد، گفت: با وجود معضل آلودگی به تریاک در کشور به رغم ممنوعیت کشت آن، معلوم می‌شود که دستی در خارج وجود دارد که می‌خواهد جوانان کشور را از کار باز دارد؛ آمریکایی‌ها آمدند تا با کشت تریاک جوانان کشورهای اسلامی را آلوده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: کاری کنید که قاچاقچیان مواد مخدر در همان مرزهای کشور گرفتار شوند، چون داخل که می‌آیند در میان خرده فروشان پخش می‌کنند وجمع کردن آنها مشکل است.

این مفسر قرآن کریم اعتیاد زنان به مواد مخدر را نگران کننده خواند و گفت:  بدتر از آن این است که چهار درصد دانشجویان آلوده به تریاک هستند، همه این‌ها نگران کننده است، چون سازنده کشور جوانان هستند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در پیشگیری از معضل اعتیاد در جامعه گفت: صدا و سیما باید به جای برخی فیلم های کم محتوا، فیلم هایی با این موضوع و  عوارض و عواقب اعتیاد بسازد.

آیت الله سبحانی در پایان کار مبارزه با مواد مخدر را الهی توصیف کرد و افزود: طبق فرموده قرآن کریم اگر کسی انسانی را از مرگ نجات دهد، مانند این است که همه انسان‌ها را نجات داده، بنابراین در این خصوص هر نوع خدمتی که توسط روحانیان، واعظان، صدا و سیما، گویندگان و نویسندگان انجام می‌شود، مصداق همین سخن قرآن می‌باشد.

کد خبر 4795324

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد مبارزه با مواد مخدر آیت الله جعفر سبحانی مراجع تقلید قم انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین تعطیلی مدارس بارش برف ثبت نام کاندیداها یاسوج بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۶۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد